فیلم هدیه تهرانی، در اکران آنلاین بیش از ۳۰هزار بلیت فروخت

فروش فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی و با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا در اکران آنلاین اعلام شد: ٢٩ هزار و ۵۵۴ بلیت.

فروش فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا در اکران آنلاین اعلام شد: ٢٩ هزار و ۵۵۴ بلیت.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی، با گذشت ۳۰روز از اکران آنلاین، ۲۹هزار و ۵۵۴ بلیت در دو پلتفرم فروخت و به کار خود در اکران آنلاین پایان داد.


اکران آنلاین فیلم بهت ساخته عباس رافعی؛ احیای دوباره‌ زندگی


این فیلم به نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی روایتگر زندگی پرفرازونشیب زنی میانسال به نام آبان است که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغهای مرکبات شمال کشور است. فروش فیلم «روزهای نارنجی» با حضور ستاره‏‌هایی چون هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی و ژیلا شاهی به ۵۹۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.


فیلم روزهای نارنجی ساخته آرش لاهوتی، با نقش‌آفرینی هدیه تهرانی؛ نبرد زنانه در باغ پرتقال



‏​
فیلم «روزهای نارنجی» برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ در جشنواره جهانی تورنتو به نمایش در آمد و نامزد بهترین فیلم بخش نگاه نو از سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر هم شد. همچنین این فیلم سه جایزه بهترین فیلم با عنوان سینماگر بزرگ تازه‌وارد، جایزه کلیسای جهانی و جایزه فیپرشی را در جشنواره بین‌المللی فیلم مانهایم آلمان از آنِ خود کرده است. هدیه تهرانی، سوپراستار زن سینمای ایران، برای بازی در این فیلم مورد تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره قرار گرفت.

گفتنی است که سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم «سازهای ناکوک» با بازی هنگامه قاضیانی، حامد کمیلی و غزل شاکری به کار خود ادامه می‌‏دهد.


مروری بر کارنامه سینمایی هدیه تهرانی در سه دهه؛ ستاره بود، ستاره ماند


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil