آخرین اخبار از سریال «گستون و لافو»، اسپین آف «دیو و دلبر» برای دیزنی پلاس

بنا به گفته لوک ایوانز، سریال اسپین آف «دیو و دلبر» که داستان گستون و لافو را روایت می‌کند صرف نظر از شیوع کرونا در حال ساخته شدن است.

چند روز قبل از آنکه شیوع ویروس کرونا کسب‌وکار دنیا را تعطیل کند، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی پلاس در حال ساخت مجموعه‌ای لایو اکشن در قالب اسپین آف «دیو و دلبر» (با عنوان اصلی Beauty and the Beast) است. این اسپین آف کارهایی که گستون مغرور (با بازی لوک ایوانز) و رفیق زیردستش لافو (با بازی جاش گد) قبل از ورود به داستان فیلم انجام داده‌اند را برای ما تعریف می‌کند. علیرغم شیوع کووید-۱۹ طی چند ماه گذشته، به نظر می‌رسد این پروژه هنوز با تمام قوا در حال ساخته‌شدن است. با فیلیمو شات همراه باشید.


لوک ایوانز اخیراً درباره روند پیشرفت این سریال صحبت‌هایی کرده و گویا کارها بر وقف مراد پیش می‌روند. او به خبرگزاری کولایدر گفت: «مراحل ساخت حالا کامل شده‌اند. فیلم‌نامه قسمت دوم و سوم سریال نوشته شده و بخشی از موسیقی متن ساخته‌شده توسط آلن منکن را هم گوش کردیم. ما از اینکه برای ساخت موسیقی سریال، او را در کنار خود داریم واقعاً مفتخر هستیم و کار او به‌خودی‌خود خارق‌العاده است.» آلن منکن، برنده هشت جایزه اسکار، موسیقی انیمیشن «دیو و دلبر» محصول سال ۱۹۹۱ و موسیقی بازسازی لایو اکشن آن در سال ۲۰۱۷ را ساخته بود. تلاش شدید او برای ساخت آهنگ‌های این سریال نشانه خوبی از موفقیت‌های این مجموعه است.

در بیانیه‌های اولیه گفته شده: «اسپین آف «دیو و دلبر» یک مجموعه موزیکال شش‌قسمتی خواهد بود. اتفاقات داستان در زمانی بسیار قبل‌تر از رویدادهای فیلم رخ می‌دهند؛ چیزی که دنیای «دیو و دلبر» را گسترش خواهد داد.» آیا همان‌طور که در فیلم میلیارد دلاری «دیو و دلبر» گفته شد ما قرار است گستون و لافو را در لباس سربازی و در صحنه نبرد ببینیم؟ ایوانز هنوز از گفتن جزئیات داستان امتناع می‌کند، اما او می‌داند که طرفداران فیلم بسیار کنجکاو هستند.


بررسی انیمیشن‌های استودیو دیزنی را در فیلیمو شات بخوانید


ایوانز گفت: «ما بسیار خوش‌شانس هستیم که این گروه بااستعداد برای خلق داستانی درباره دو تن از شخصیت‌های بسیار دوست‌داشتنی و بسیار نفرت‌انگیز این فیلم دورهم جمع شده‌اند. هیجان کار در همین است. سؤال‌های زیادی برای جواب دادن وجود دارد؛ مثلاً اینکه از کجا شروع می‌کنیم؟ چه چیزهایی تعریف می‌کنیم؟ این آدم‌ها چه کسانی هستند؟ و وقتی با آن‌ها روبرو می‌شویم آن‌ها کجای داستان قرار دارند؟ بنابراین قرار است این تجربه، بسیار سرگرم‌کننده‌ای از کار درآید. من و جاش برای فیلم‌برداری آن به معنای واقعی کلمه از هیجان به رعشه افتاده‌ایم.»

جاش گد به همراه آدام هوروویتس و ادوارد کیتسیز که سازنده‌های سریال «روزی روزگاری در سرزمین عجایب» ( با عنوان اصلی ‫Once Upon a Time in Wonderland‬) هستند، خالق سریال اسپین آف «دیو و دلبر» خواهند بود. این سه نفر تمامی قسمت‌های سریال را خواهند نوشت و در کنار هم شورانر سریال خواهند بود. آنها به همراه ایوانز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هم خواهند بود. هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت‌های دیگر فیلم هم در این سریال حضور افتخاری خواهند داشت یا نه، اما اگر اما واتسون در نقش بل سری به سریال بزند اصلاً تعجب نخواهیم کرد. هنوز از اینکه فیلمبرداری این مجموعه چه زمانی آغاز می‌شود حرفی زده نشده، اما به نظر می‌آید که شیوع کرونا در پیشرفت آن هیچ مانعی ایجاد نکرده است.


منبع: Slashfilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil