الن پیج و بازی در نقش یک گیمر در فیلم «۱Up» به کارگردانی کایل نیومن

شرکت رسانه‌ای بازفید با ساخت فیلم «۱Up» وارد صنعت سینما می‌شود. الن پیج نقش مربی تیمی در دانشگاه را بازی می‌کند که اعضای آن‌ از دخترانی تشکیل شده که تجربه‌ چندانی در زمینه‌ بازی‌ ندارند.

تا به امروز الن پیج در نقش‌های مختلفی بازی کرده‌است: او در دبیرستان باردار شد، در‌ خواب‌ کسی مرتکب دزدی شد، از داخل دیوار رد شد، نقش یک ورزشکار سرسخت در دنیای اسکیت را بازی کرد. و حالا الن پیج برای اولین بار وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شده ‌است.

شرکت رسانه‌ای بازفید با ساخت فیلم «۱Up» وارد صنعت سینما می‌شود. الن پیج نقش مربی تیمی در دانشگاه را بازی می‌کند که اعضای آن‌ از دخترانی تشکیل شده که تجربه‌ چندانی در زمینه‌ بازی‌ ندارند. رقیب آن‌ها در مسابقات eSports تیمی پسرانه است که بر خلاف تیم دختران، بسیار حرفه‌ای هستند. این فیلم، بهترین فیلمی است که می‌تواند دغدغه‌های این نسل را در ژانر کمدی به تصویر بکشد.

طبق اخبار فیلم بازی ویدیویی «۱UP» اولین فیلمی است که بازفید دست به ساخت آن زده ‌است. هدف این کمپانی تولید فیلمی با موضوعات اجتماعی است، موضوعاتی که امروزه ذهن جوانان نسلی که با دنیای اینترنت سروکار دارند را درگیر کرده ‌است. مطمئنا فیلمی با موضوع بازی‌های ویدیویی می‌تواند این موضوعات را پوشش دهد و به تصویر بکشد.

گفته می‌شود داستان این فیلم به داستان فیلم «Pith Perfect» شباهت دارد و درباره‌ دختری گیمر است به نام ویویان لی (با بازی پاریس برلک ستاره‌ فیلم «هالووین هیوبی») که به خاطر رفتار بد پسران تیمش ترجیح می‌دهد قید مسابقات eSport را بزند. اما چون بورسیه‌ تحصیلی او در خطر قرار می‌گیرد مجبور می‌شود تیمی از دختران را تشکیل بدهد که تجربه‌ای در این زمینه‌ ندارند و او مجبور است آن‌ها را آموزش دهد. اما مثل هر فیلم ورزشی دیگری این فیلم هم یک مربی مرموز (با بازی الن پیج) دارد. جالب است بدانید که او نقش جودی هولمز را در بازی ویدیویی «ماورا: دو روح» بازی می‌کند.

کایل نیومن کارگردان فیلم جنگی-کمدی «پسرهای طرفدار» (با عنوان اصلی «Fanboys») و فیلم «غبرمرگبار» (با بازی «Barely Lethal») این فیلم را کارگردانی می‌کند و ستاره‌هایی چون هیلی استاینفلد، ساموئل ال.جکسون، جسیکا آلبا در فیلم «غیرمرگبار» با او همکاری کرده‌اند. فیلم‌نامه‌ را جولیا یورکز می‌نویسد. ریچارد الن رید از شرکت بازفید، مایکل فلیپ و جیسون مورینگ از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.
خوشبختانه، فیلم‌سازان می‌دانند چگونه فیلمی بسازند که برای بیننده جذاب باشد و همچنین انتظار می‌رود افرادی که در ساخت این فیلم نقش دارند نحوه‌ به تصویر کشیدن بازی‌های ویدیویی را کاملا بلد باشند. مراحل تولید این فیلم سال آینده در تورنتو آغاز خواهد شد و هنوز تاریخی برای اکران آن تنطیم نشده ‌است.

به نظر شما برای ساخت این فیلم از بازی‌های موجود در بازار استفاده می‌شود یا بازی مخصوصی ساخته خواهد شد؟


درباره فیلم «فراتر از خوبی و شر» که اقتباسی از یک بازی ویدیویی است در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil