الیزابت ماس در سریال «همتای سیاه»؛ اثر نئو-نوآر سرویس هولو

سریال «همتای سیاه» (Black Match) یک مجموعه آنتولوژی، به تهیه‌کنندگی و بازیگری الیزابت ماس خواهد بود که از سرویس هولو منتشر خواهد شد.

الیزابت ماس، بازیگر پرکار سینما و تلویزیون، پیش‌قرارداد مشترکی با استودیوی تلویزیونی فاکس قرن ۲۱ و هولو امضا کرده است. هولو هنوز هم در حال پخش مورد تحسین واقع‌شده‌ترین سریال ماس، یعنی «سرگذشت ندیمه» (با عنوان اصلی The Handmaid’s Tale) است. ماس همچنین شرکت تولیدی خود را با نام «عشق و ژولیدگی» (با نام اصلی «Love & Squalor») راه‌اندازی کرده است و به عنوان بخشی از قرارداد جدیدش، در حال توسعه سریال نئو-نوآر جدیدی به نام «همتای سیاه» (با عنوان اصلی Black Match) برای سرویس VOD هولو است. او به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر در فیلم حضور خواهد داشت. با فیلیمو شات همراه باشید.


میلا کونیس در فیلم خوش شانس ترین دختر زنده | ماجرای دختری تلخ‌زبان و خیال‌باف


خبرگزاری ورایتی خبر ساخت سریال نئو-نوآر جدید الیزابت ماس و شرکت تولیدی تازه تأسیس‌شده او را منتشر کرد. شرکت ماس تمرکز خود را روی تولید فیلم و سریال برای هولو و دیگر سرویس‌های در حال فعالیت معطوف کرده است. با توجه به این نکته که سریال «سرگذشت ندیمه» اولین سریال اینترنتی برنده جایزه امی در بخش سریال ممتاز درام بود، قرارداد شرکت هولو با الیزابت ماس کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. جزئیات سریال «همتای سیاه» هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم با مجموعه‌ای مهیج، نئو-نوآر و روان‌شناختی-جنسی که در روزهای مدرن لس‌آنجلس روایت می‌شود روبرو خواهیم شد. مضامین این سریال تا حد زیادی شبیه آثار نیکلاس ویندینگ رفن (کارگردان فیلم‌های «رانندگی» با عنوان اصلی Drive و «شیطان نئونی» با عنوان اصلی The Neon Demon) هستند و حالا پس از انتشار این خبر، احتمالاً او متوجه شده که رقیب جدیدی در این زمینه پیدا کرده است.

استعداد فوق‌العاده الیزابت ماس در بازیگری و تهیه‌کنندگی باعث شده تا پروژه‌های زیادی به او پیشنهاد شوند.

آغاز این پروژه با ایان مک‌کالک به‌عنوان نویسنده رقم خورده است؛ او همان ایان مک‌کالکی است که به‌تازگی قسمت‌هایی از سریال «یلواستون» (با عنوان اصلی Yellowstone) و «آتش‌سوزی شیکاگو» (با عنوان اصلی Chicago Fire) را نوشته است، نه آن ایان مک‌کالکی که نگارش سه قسمت از سریالی به نام «بازماندگان» (با عنوان اصلی Survivors) در اواخر دهه هفتاد را در سابقه کاری خود دارد. مایک بارکر برای کارگردانی قسمت پایلوت سریال به پروژه ملحق شده است. او سریال‌هایی مانند «فارگو» (با عنوان اصلی Fargo) و «غریبه» (با عنوان اصلی Outlander) را در سوابق خود دارد. او پیش‌ازاین هم با ماس در سریال «سرگذشت ندیمه» همکاری کرده و کارگردان دوازده قسمت از این سریال بوده است. طبق آخرین اخباری که از بارکر شنیده‌ایم، او قرار است اقتباسی از کتاب «طلسم» نوشته استیون کینگ را کارگردانی کند.


آخرین اخبار در مورد سریال «کندی»، پروژه جدید الیزابت ماس را در فیلیمو شات بخوانید


به نظر می‌رسد که این سریال برای ماس تعهد بازیگری چندانی به همراه نمی‌آورد. طبق گفته خبرگزاری ورایتی، سریال «همتای سیاه» یک مجموعه آنتولوژی خواهد بود؛ و به همین خاطر احتمال این وجود دارد که ماس تنها در قسمت اول جلوی دوربین ظاهر شود و بعدازآن درحالی‌که مشغول رسیدگی به پروژه‌های دیگرش است، تنها به‌عنوان تهیه‌کننده انجام‌وظیفه کند. ماس یک بازیگر و تهیه‌کننده بااستعداد و استثنائی است؛ ویژگی‌هایی که او را به یکی از بهترین بازیگرهای نسل خودش تبدیل کرده‌اند و طبیعتاً این موضوع باعث پیشنهاد‌شدن پروژه‌های زیادی به او شده است.

الیزابت ماس فصل دیگری از سریال «سرگذشت ندیمه» را همراه هولو برای سال بعد در دست کار دارد. سریال «کندی» (با عنوان اصلی Candy) که در آن نقش یک قاتل واقعی دهه هشتاد در تگزاس را بازی می‌کند، فیلم درام فوتبالی «گل پیروزی‌بخش» (با عنوان اصلی Next Goal Wins) به کارگردانی تایکا وایتیتی و فیلم معمایی «فرار کن خرگوش فرار کن» (با عنوان اصلی Run Rabbit Run) تنها چند عنوان از پروژه‌هایی هستند که او مشغول کار کردن روی آن‌هاست.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil