نتفلیکس تابستان سال آینده انتشار سه‌گانه «خیابان ترس» را آغاز خواهد کرد

انتشار سه گانه «خیابان ترس» از سوی نتفلیکس خبر خوبی برای هواداران ژانر وحشت است چراکه دیزنی دیگر نمی‌تواند داستان را تلطیف کند.

به نظر می‌رسد مشترکان نتفلیکس سال آینده تابستانی ترسناک را تجربه خواهند کرد. این سرویس استریمینگ حق انتشار سه گانه «خیابان ترس» (با عنوان اصلی «Fear Street») را به‌دست آورده است. این سه فیلم بر اساس رمان‌های ترسناک، خشن، تاریک و نوجوان‌محور «خیابان ترس»، نوشته آر. ال. استاین ساخته خواهند شد. برنامه اصلی این بود که تابستان سال ۲۰۲۱، هر ماه، یکی از قسمت‌های این سه‌گانه توسط شرکت فاکس متعلق به دیزنی در سینماها اکران شود. اما آخرین گزارش‌ها حاکی از این هستند که نتفلیکس بر سر انتشار سه گانه «خیابان ترس» با دیزنی به توافق رسیده است. نتفلیکس قصد دارد این فیلم‌ها را در یک رویداد فرهنگی با مضمون «تابستان ترس» تبلیغ و منتشر کند. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید.


بنا به گزارش خبرگزاری ددلاین، لی یانیاک که کارگردانی فیلم ترسناک «ماه عسل» (با عنوان اصلی «Honeymoon») چند قسمت از سریال‌هایی همچون «رانده‌شده» (با عنوان اصلی «Outcast») و «جیغ» (با عنوان اصلی «Scream: The TV Series») را در کارنامه دارد، هر سه فیلم «خیابان ترس» را کارگردانی خواهد کرد. گزارش‌های قبلی حاکی از این بودند که او تنها کارگردان قسمت اول و سوم خواهد بود و کارگردانی قسمت دوم به الکس راس پری سپرده شده است؛ اما به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی‌ها تغییر کرده است.


نقد سریال ترسناک «کینه: ریشه‌ها» را در فیلیمو شات بخوانید


رمان‌های «خیابان ترس» جزو پرمخاطب‌ترین داستان‌های ترسناک آر. ال. استاین محسوب می‌شوند؛ فروخته‌شدن بیش از ۸۰ میلیون نسخه از این کتاب‌ها تنها تا سال ۲۰۱۰ نشانه محبوبیت بالای این مجموعه رمان است. هالیوود از پنج سال پیش تصمیم به ساخت فیلمی بر اساس این رمان‌ها گرفت و اگرچه در ابتدا قرار بود فیلم «خیابان ترس» طراوت تازه‌ای به اکران‌های سینمایی بدهد، اما شیوع ویروس کرونا همه‌چیز را به هم ریخت و حالا نتفلیکس گزینه بهتری برای انتشار سه گانه «خیابان ترس» است.

سه گانه خیابان ترس

بر اساس شنیده‌ها، این تریلوژی بسیار ترسناک‌تر از آثار ژانر وحشت دیزنی هستند و این موضوع برای هواداران این ژانر خبر خوبی خواهد بود. پیش از این تصور می‌شد که دیزنی با تلطیف این سه‌گانه سعی خواهد کرد تا داستان را به محتواهای انحصاری خود شبیه کند.

داستان سه‌گانه «خیابان ترس» از سال ۱۹۹۴ آغاز می‌شود؛ جایی که چند نوجوان متوجه می‌شوند مجموعه‌ای از اتفاقات وحشتناک در محله آنها، شیدی‌ساید اوهایو، در حال رخ‌دادن است. ماجرا زمانی به اوج می‌رسد که این نوجوانان هدف بعدی اتفاقات وحشتناک می‌شوند.

این سه‌گانه در سه دوره زمانی مختلف روایت خواهد شد که یکی از آنها به اوایل قرن هفدهم بازمی‌گردد. کیانا مادیرا و الیویا ولش بازیگران اصلی هر سه فیلم هستند و هر کدام از آنها نقش دو کاراکتر مختلف را ایفا خواهند کرد؛ یکی در اواسط دهه ۹۰ و دیگری اوایل قرن هفدهم.


معرفی ۴۰ فیلم برتر ژانر وحشت در قرن ۲۱


بنجامین فلورس جونیور، جیلیان جیکوبز، درل بریت-گیبسون، اشلی زوکرمن، فرد هکینگر، جولیا ریوالد و جرمی فورد دیگر بازیگران این مجموعه فیلم خواهند بود. خبر پیوستن سیدی سینک، بازیگر سریال «چیزهای عجیب» (با عنوان اصلی «Stranger Things») به این پروژه سال گذشته منتشر شد اما در گزارش جدیدی که از انتشار سه گانه «خیابان ترس» منتشر شده، خبری از او نیست. در ادامه باید دید آیا این بازیگر از بازی در این فیلم کنار گذاشته شده یا او هنوز هم جزو تیم است.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil