جرج آر. آر. مارتین و انتشار کتاب «بادهای زمستان» در سال ۲۰۲۱

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده سریال «بازی تاج‌وتخت» گفته است که بودن در قرنطینه خانگی به او کمک کرده تا در نوشتن کتاب «بادهای زمستان» پیشرفت مداومی داشته باشد.

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده سریال «بازی تاج‌وتخت» (با عنوان اصلی Game of Thrones) گفته است که بودن در قرنطینه خانگی به او کمک کرده تا در نوشتن کتاب «بادهای زمستان» (با عنوان اصلی The Winds of Winter) پیشرفت مداومی داشته باشد؛ «بادهای زمستان»، ششمین جلد از مجموعه کتاب‌های فانتزی «ترانه یخ و آتش» (با عنوان اصلی A Song of Ice and Fire) است که سریال محبوب «بازی تاج‌و‌تخت» از آن اقتباس شد.
این نویسنده سرشناس که چند ماه اخیر را در کلبه‌ای در کوهستان به سر برده است در مطلبی که در وبلاگ خود منتشر کرد به طرفداران خود گفت که هر کاری در توانش باشد برای سالم ماندن در میانه شیوع ویروس کرونا انجام می‌دهد و تصور می‌کند که کتاب بعدی‌اش در سال ۲۰۲۱ تمام شود.

مارتین نوشت: «این انزوای تحمیل‌شده اگر هیچ‌چیزی نداشت، به من کمک کرد تا بنویسم. من هرروز، ساعات بسیاری روی «بادهای زمستان» وقت می‌گذارم و پیشرفت مداومی دارم.»
او گفت چندین فصل از کتاب را نوشته است، اما تصریح کرد که هنوز راه زیادی در پیش دارد و کتاب حجیمی خواهد بود.
مارتین همچنین اضافه کرد: «گاهی روزهای بدی دارم، که حالم را خراب می‌کند و گاهی هم روزهای خوبی دارم که سرحالم می‌آورد؛ اما در کل، از شرایطی که وجود دارد راضی هستم.»

مارتین همچنین در ادامه گفت از این که مجبور شده سفرش به ولینگتون نیوزیلند برای هفتاد و هشتمین گردهمایی علمی- تخیلی دنیا را کنسل کند احساس «دلشکستگی» به او دست داده است. اما خاطرنشان کرد سال بعد به ولینگتون خواهد آمد، با این امید که کار کووید ۱۹ و کتاب «بادهای زمستان» هر دو یکسره شده باشد.
او همچنین از چندین پروژه دیگر خود هم خبرهای جدیدی به طرفدارانش داد؛ از جمله «خانه اژدها» (با عنوان اصلی The House of the Dragon) که داستان پیش از «بازی تاج و تخت» را روایت می‌کند، که به گفته او به‌خوبی پیش می‌رود. او همچنین روی آماده کردن «چه کسی از مرگ می‌ترسد» (با عنوان اصلی Who Fears Death) و «کارت‌های وحشی» (با عنوان اصلی Wild Cards) برای شبکه نمایش خانگی کار می‌کند.
او همچنین اضافه کرد که درحال توسعه چند فیلم‌ سینمایی و برنامه‌ تلویزیونی با اقتباس از داستان‌های «پادشاه ماسه‌ها» (با عنوان اصلی Sandkings)، «اژدهای یخ» (با عنوان اصلی The Ice Dragon) و «سرزمین‌های گم‌شده» (با عنوان اصلی The Lost Lands) است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil