انیمیشن جدید ست روگن و سارا سیلورمن

پلتفرم پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس، سفارش ساخت یک انیمیشن جدید را به ست روگن و سارا سیلورمن داده است؛ این سریال دومین انیمیشن مناسب بزرگسال ست روگن خواهد بود.

پلتفرم پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس، سفارش ساخت یک انیمیشن جدید را به ست روگن و سارا سیلورمن داده است؛ این سریال دومین انیمیشن مناسب بزرگسال ست روگن خواهد بود که خبر ساختش در این ماه منتشر شده است. پیش‌تر، ست روگن در انیمیشن «سوسیس پارتی» (از سریال‌های پویانمایی مناسب بزرگسالان) حضور پیدا کرده بود و حالا قرار است نقش بابانوئل را در انیمیشن بعدی پلتفرم اچ‌بی‌او مکس ایفا کند. در این سریال، سارا سیلورمن هم در نقش پری‌زاده جذاب قطب شمال حضور خواهد داشت.

اچ‌بی‌او مکس اعلام کرده است که این سریال با عنوان «Santa Inc»، به کمک کمپانی لاینزگیت و با همراهی روگن و سیلورمن، به‌عنوان دو سازنده‌ اصلی این پروژه ساخته خواهد شد.
این سریال ۸ قسمته که زمان هر قسمت از آن چیزی در حدود نیم ساعت خواهد بود، به قلم الکساندرا راشفیلد (سریال Shrill) نوشته شده است و توسط شرکت فیلم‌سازی ست روگن، Point Grey Pictures، تهیه خواهد شد. این سریال، اثری مشترک میان چند کمپانی فیلمسازی است.
در ادامه، خلاصه‌ای از سریال را می‌خوانیم که توسط پلتفرم آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شده است:
«این سریال، داستان کندی اسمالز (سیلورمن)، جذاب ترین پری‌زاده‌‌ی قطب شمال است. شرکت آمازون جانشین و قائم‌مقام بابانوئل را از آن خود می‌کند تا او برای این شرکت تجاری و آنلاین کار کند. در این میان، کندی اسمالز خودش را در آستانه‌ دستیابی به آرزوی دیرینه‌اش، اولین بانوی نوئل در تاریخ کریسمس، می‌بیند.»

درفیلیمو تماشا کنید: پلنگ صورتی

نایب‌رئیس بخش فنی رسانه‌ وارنر، سوزانا مکوس، اذعان کرده است که همیشه آرزوی تغییر سنت‌های تعطیلات محبوبی چون کریسمس و اضافه کردن دغدغه‌ فمینیستی به آن‌ها را داشته است و پس از خواندن فیلمنامه‌ سریال به قلم ست و سارا ترغیب شده است که به آنها بپیوندد. او همچنین معتقد است که این سریال برای پخش در شبکه اچ‌بی‌او مکس بسیار مناسب است.
اطلاعیه‌ ساخت سریال «Santa Inc» چند روز بعد از خبر جنجالی همکاری روگن با اوان گلدبرگ برای اقتباس از پادکست Bubble و ساخت یک انیمیشن جدید بزرگسال پسند از روی آن پخش شد. ست روگن پیش‌تر بعد از موفقیت تجاری-هنری سریال «سوسیس‌ پارتی» درباره علاقه‌اش برای ساخت پروژه‌های بیشتر صحبت کرده بود.
اسکات هربست، سرپرست تیم نویسندگان لاینزگیت، معتقد است که سارا و ست ترکیب بی‌نظیری در دنیای کمدی هستند و برای ساخت این سریال سرگرم‌کننده و خنده‌دار انتخاب درستی به شمار می‌آیند. او همچنین در ادامه می‌افزاید: «ما به دنبال راهی بودیم تا در دنیای کمدی و طنزپردازی شیرجه بزنیم و این موضوع با حمایت شرکت Point Grey Pictures ممکن شد؛ امیدواریم در ادامه تعطیلات را برای اچ‌بی‌او مکس به تجربه‌ای باورنکردنی و بدیع تبدیل کنیم.»
برای سرویس پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس که تنها چند روز دیگر تا افتتاح رسمی‌اش باقی مانده، سریال‌های دیگری از جمله «Prince»، «Close Enough» و ریبوت جدیدی از سریال محبوب «Boondocks» پیش‌بینی شده است.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil