اولین تریلر فروزن ۲ را ببینید

اولین تریلر «فروزن ۲» منتشر شد؛ انیمیشن محبوبی که نسخه اولش به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تبدیل شد.

اولین تریلر «فروزن ۲» (Frozen 2) منتشر شد؛ انیمیشنی که نسخه اولش به یکی از محبوب‌ترین آثار تاریخ سینما تبدیل شد. در تریلر قسمت دوم این انیمیشن، دو شخصیت السا و آنا را می‌بینیم که به دنیایی سورئال سفر می‌کنند.

اگر نگاهی به جدول باکس آفیس این هفته بیندازید، متوجه می‌شوید که دنباله‌ها، خیلی موفق نبوده‌اند؛ مثلا قسمت دوم انیمیشن «زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲» و فیلم «ققنوس سیاه» نتوانستند مثل نسخه‌های قبلی‌شان بفروشند و با استقبال خوبی مواجه نشدند؛ ولی کمپانی دیزنی امیدوار است که بتواند با «داستان اسباب‌بازی ۴»، این طلسم را از بین ببرد؛ انیمیشن مورد انتظاری که قرار است هفته آینده اکران شود. حالا به فروزن ۲ برمی‌گردیم که قرار است پنج ماه بعد از داستان اسباب‌بازی ۴ اکران شود. اولین تریلر فروزن ۲ را در ادامه ببینید:

در تریلر فروزن ۲ که روز گذشته منتشر شد، بخش‌هایی از داستان این انیمیشن مشخص می‌شود. پرنسس السا (با صداپیشگی ایدینا منزل) و آنا (با صداپیشگی کریستن بل)، پادشاهی آرندل را رها می‌کنند تا بتوانند رازهای محل زندگی‌شان را پیدا کنند. تریلر فروزن ۲ فضایی سورئال دارد؛ اسب‌های درخشان در زیرآب صحبت می‌کنند دارند و یک تخته‌سنگ تبدیل به جانوری بزرگ می‌شود که به آن‌ها اخطاری در مورد سفرشان می‌دهد. همان‌طور که در این سفر، السا از قدرت‌های یخی خود استفاده می‌کند، آنا هم قسم می‌خورد که از خواهر بزرگش محافظت کند.

تریلر فروزن 2

نظر شما در مورد این انیمیشن چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت قسمت اولش را تکرار کند؟


منبع: New York Times

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. ملیکا می‌نویسد

    من عاشق السا هستم
    مرسی که عکس های السا میگذارید
    اگه میشه عکس السا بیشتر فانتزی بزارید
    ممنون😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😎😍😎😎🙄😐😚🤗😶😙😎🤗😶😉😃😘🙄

  2. ابوالفضل می‌نویسد

    به نظر من واقعا دیزنی شخصیت های کارتونی رو خیلی جذاب درست میکنه. بی صبرانه منتظر اکران این فیلم و دوبله اختصاصی از سایت خوب فیلیمو هستم.

fosil