اولین تریلر «The Third Day» منتشر شد

یک مینی‌سریال هیجان‌انگیز و جذاب با بازی نائومی هریس و جود لا راه خود را به تلویزیون باز می‌کند.

یک سریال هیجان‌انگیز و جذاب با بازی نائومی هریس و پدی کانسیداین راه خود را به تلویزیون باز می‌کند.
شاید چند هفته قبل، گیر افتادن در یک جزیره زیبای دورافتاده چندان هم بد به نظر نمی‌آمد، اما امروز در دنیای بعد از فراگیر شدن بیماری، این مقدمه اسرارآمیز برای یک سریال، ممکن است تماشاگران را دچار اضطراب کند؛ این بیشترین چیزی است که از اولین تریلر جذاب سریال کوتاه شبکه HBO یعنی «The Third Day» با بازی جود لا و نائومی هریس دستگیرمان می‌شود. تریلر، دارای موسیقی اضطراب‌آوری است که اوج می‌گیرد، یک‌سری صحنه‌های فیلمبرداری شده هوایی از جاده‌های پرپیچ‌وخم غرق‌شده در آب و صحنه‌های بسیاری از چهره جود لا که گویی از چیزی رنج می‌برد.

خلاصه داستان رسمی طبق اعلام HBO این است: «این سریال به دو قسمت تقسیم می‌شود: «تابستان» و«زمستان». در «تابستان»، مردی (با بازی جود لا) از جزیره اسرارآمیزی در اطراف سواحل بریتانیا دیدار می‌کند و متوجه گروهی از ساکنان آنجا می‌شود که در تلاش‌اند تا به هر قیمتی شده خانه‌های خود را حفظ کنند. در نیمه دوم، «زمستان»، یک فرد غیربومی با عزمی راسخ (با بازی نائومی هریس) برای یافتن جواب‌هایی به جزیره می‌آید؛ اما به‌جای آن، نبردی را برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت خود آغاز می‌کند.»

به غیر از جود لا و هریس، «روز سوم» بازیگران مهم و درخشان بریتانیایی دیگری هم دارد. این سریال شش‌قسمتی از نقش‌آفرینی پدی کانسیداین، بازیگر سریال «بیگانه» هم بهره می‌برد که دوستداران تئاتر او را از تئاتر «مرد قایقران» هم می‌شناسند؛ تئاتری که فصل قبل، جایزه تونی را از آن خود کرد. امیلی واتسون (بازیگر سریال «چرنوبیل»)، کاترین واترسون (بازیگر فیلم «جانوران شگفت‌انگیز»)، جان دگلایش (بازیگر فیلم «جودی») و فریا آلن (بازیگر «ویچر») از دیگر بازیگران « The Third Day » هستند.
قسمت «تابستان» توسط دنیس کلی نوشته شده و مارک موندن (کارگردان «گنجینه ملی») آن را کارگردانی کرده است، درحالی‌که «زمستان» توسط کلی، کیت د وال و دین اولافلین نوشته شده و فیلیپا لوتورپ (کارگردان دو قسمت از سریال «تاج») کارگردان آن بوده است. فلیکس برت، دنیس کلی، دد گاردنر و جرمی کلاینر مدیر تولیدهای این سریال هستند.

شهرت دنیس کلی بیشتر به علت همکاری او در نوشتن سه کمدی موقعیت/سیت‌کام «کشیدن» به همراه شارون هورگان (بازیگر) برای BBC است. او همچنین به همراه تیم مینچین (کمدین) نویسنده مشترک «ماتیلدای موزیکال» یا «Matilda the Musical» است و برای شبکه ۴ در ژانر توطئه و هیجان/تریلر سریال «آرمان‌شهر» را نوشته.
برت، بنیان‌گذار و کارگردان هنری Punchdrunk است؛ شرکت سینمایی سه‌بعدی‌سازی سازنده تئاتر پرشور و معروف «بیشتر از این نخواب». این نخستین اقدام او برای فیلمنامه‌نویسی در سریالی است که همکاری‌اش در نوشتن آن، مطمئناً مثمر ثمر خواهد بود.
شبکه HBO، این سریال را یازدهم ماه می برای نخستین بار پخش خواهد کرد. اولین تریلر جذاب «The Third Day» را در فیلیمو شات تماشا کنید:


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil