اولین تصاویر از سریال دراکولا را ببینید

اولین تصاویر سریال دراکولا منتشر شدند. در این تصاویر مشخص شد که کلیس بنگ در نقش دراکولا ظاهر می‌شود. سریال دراکولا توسط نتفلیکس و بی‌بی‌سی ساخته می‌شود.

شبکه بی‌بی‌سی با همکاری نتفلیکس می‌خواهد سریال دراکولا را تولید کند. سریالی که توسط «استیون موفات» و «مت گتیس» ساخته خواهد شد. از جمله فیلم‌های قبلی موفات می‌توان به نویسندگی انیمیشن «ماجراهای تن‌تن» و ساخت سریال «شرلوک» اشاره کرد. امروز اولین تصاویر سریال دراکولا منتشر شدند. در اولین تصاویر سریال دراکولا مشخص شد که «کلیس بنگ» نقش «دراکولا» را ایفا می‌کند. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر سریال دراکولا را ببینید:

سریال دراکولا از روی داستانی کلاسیک که توسط «برام استوکر» نوشته شده، ساخته خواهد شد. گفته شده هر قسمت سریال دراکولا ۹۰ دقیقه خواهد بود و ماجراهای سریال هم در سال ۱۸۹۷ در «ترانسیلوانی» رخ می‌دهند. دراکولا در این سریال قصد دارد ملکه ویکتوریا را به دام بیندازد.

بنگ درباره این سریال می‌گوید:

«بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم که می‌توانم نقش «دراکولا» را بازی کنم. مخصوصا که داستان سریال توسط استیون موفات و مت کتیس نوشته می‌شود. این افراد سریال شرلوک را ساخته‌اند. بسیار خوشحالم که می‌توانم به اعماق شخصیت دراکولا بروم. او یک شیطان است و کاریزمای خاص خود را دارد و حتی باهوش است. شخصیت دراکولا در طول سال‌های گذشته توسط بازیگران مختلفی بازی شده و باعث افتخار من است که این شخصیت را بازی می‌کنم.»

گتیس و موفات هم درباره سریال دراکولا می‌گویند:

«این دقیقا از آن لحظه‌های خاص است. هیچ‌کس به‌جز کلیس نمی‌توانست این نقش را بازی کند. او بسیار باهوش، جذاب و کاریزماتیک است. او هم قدبلند، تاریک و فریبنده است.»

بنگ در فیلم‌هایی مانند «مربع» و «دختری در تار عنکبوت» بازی کرده است. هنوز زمان پخش سریال دراکولا مشخص نشده است.


منبع:‌ Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil