آیا این اولین تصویر فیلم برکینگ بد است؟

به‌تازگی اولین تصویر فیلم برکینگ بد توسط «برایان کرانستون» و «آرون پال» منتشر شده است. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این پروژه سینمایی منتشر نشده است.

سریال «برکینگ بد» آن‌قدر طرفدار دارد که همه دوست دارند دنباله‌ای برای این سریال ساخته شود یا حتی فیلم برکینگ بد را ببینند. با این حال پروژه ساخت فیلم برکینگ بد شروع شده است. به تازگی «برایان کرانستون» و «آرون پال» بازیگران اصلی سریال برکینگ بد تصویری منتشر کرده‌اند که بعید نیست مربوط به فیلم برکینگ بد باشد. در اولین تصویر فیلم برکینگ بد این دو بازیگر را در کنار هم مشاهده می‌کنیم. تصویری که نشان می‌دهد این دو بازیگر روی پروژه‌ای مشترک با هم کار می‌کنند و خیلی‌ از طرفداران امیدوارند که این پروژه فیلم سینمایی برکینگ بد باشد.

کرانستون و پال به ترتیب نقش شخصیت‌های «والتر وایت» و «جسی پینکمن» را ایفا می‌کردند. هر دوی این بازیگران اولین تصویر فیلم برکینگ بد را در یک لحظه منتشر کردند و در توضیحات عکس هم نوشته‌اند:

حتی زودتر

به نظر می‌رسد که داستان فیلم به اتفاقات بعد از سریال می‌پردازد و ماجراهای جسی را دنبال می‌کند. با این حال هنوز نمی‌دانیم که نقش وایت در این فیلم چیست. در آخر سریال اتفاقاتی رخ داد که همه فکر می‌کردند وایت مرده است. البته که سریال دقیقا نشان نداد که والتر وایت مرده یا زنده مانده است. حالا بعید نیست که در فیلم شاهد حضور والتر وایت باشیم. در تصویری که این دو بازیگر منتشر کرده‌اند، مشخص شده که هر دوی آن‌ها در فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

اولین تصویر فیلم برکینگ بد
اولین تصویر فیلم برکینگ بد

البته تصویر منتشرشده دلیلی بر ساخت فیلم برکینگ بد نیست. شاید این دو بازیگر سریال برکینگ بد روی پروژه‌ جدیدی کار می‌کنند که هیچ ارتباطی به این سریال ندارد. تصویر منتشرشده چیزی از فضای سریال را نشان نمی‌دهد. پروژه جدید این دو بازیگر می‌تواند یک سری مخصوص سفر باشد.

سریال برکینگ بد در پنج فصل پخش شد و تعداد کل بیننده‌های آن هم به ۱۰٫۳ میلیون نفر رسید. بعد از این سریال یک سریال پیش‌درآمد هم ساخته شد. سریالی که «بهتره با ساول تماس بگیری» نام داشت. این سریال روی شخصیت «جیمی مک‌گیل» تمرکز کرده بود و قرار است فصل پنجم آن هم ساخته شود. بر اساس اطلاعات منتشرشده فیلم‌برداری فیلم برکینگ بد از اواخر اسفندماه در کشور مکزیک شروع شده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil