اکران فیلم «کندی من» تا سال آینده به تعویق افتاد

اکران فیلم «کندی من» نیز با اینکه قرار بود ماه اکتبر امسال اکران شود، تا سال آینده رنگ سینما را نخواهد دید.

با این که روند فعالیت تولیدات سینمایی و اکران‌ها دوباره دارد از سر گرفته می‌شود و در روزهای اخیر شاهد اکران برخی فیلم‌های شاخص نیز بوده‌ایم، اما هنوز تاریخ بسیاری از اکران‌ها به تعویق می‌افتد‌. با توجه به خبری که اخیراً از پروسه اکران فیلم «واندر وومن ۱۹۸۴» (با عنوان اصلی «Wonder Woman 1984») منتشر شده، این فیلم تا فصل کریسمس بر روی پرده سینما نخواهد رفت و در حال حاضر، فیلم «کندی من» نیز با اینکه قرار بود ماه اکتبر امسال اکران شود، تا سال آینده رنگ سینما را نخواهد دید.
فیلم جدید نیا داکوستا، دنباله‌ای برای فیلم «کندی‌من» (با عنوان اصلی «Candyman») محصول سال ۱۹۹۲ است. در فیلم جدید یحیی عبدالمتین دوم در نقش هنرمندی به نام آنتونی مک‌کوی حضور دارد. داستان این فیلم در شیکاگو و در جایی که افسانه‌ ترسناک مرد دست-قلابی (که‌ در اولین نسخه فیلم «کندی‌من» به آن اشاره و پرداخته شده بود) ساخته شد، رقم می‌خورد.
با توجه به نتایج اکران فیلم «انگاشته» (با عنوان اصلی «Tenet»)، کمپانی‌های تولید و عرضه یونیورسال استودیوز و ام‌جی‌ام متوجه شدند که ماه آینده، زمان خوبی برای اکران فیلمی با چنین عنوان شناخته شده‌ای نیست. در نتیجه اکران فیلم «کندی من» تا سال آینده به تعویق افتاد و حالا باید ببینیم فیلم «زمانی برای مردن نیست» (با عنوان اصلی «No Time To Die») با داشتن موقعیت درخشانی چون حضور دنیل کریگ می‌تواند در اکران ماه نوامبر موفق عمل کند یا نه.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil