بازسازی تغییر چهره در دستور کار پارامونت پیکچرز قرار گرفت

بر اساس اطلاعات منتشر شده بازسازی تغییر چهره توسط شرکت پارامونت ساخته می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری از بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

بر اساس گزارشی که در سایت Deadline منتشر شده، شرکت فیلم‌سازی پارامونت پیکچرز مراحل بازسازی تغییر جهره (Face/Off) را شروع کرده است. فیلم تغییر چهره در سال ۱۹۹۷ توسط «جان وو» ساخته شده بود و یکی از بهترین فیلم‌های اکشن به حساب می‌آید. در این گزارش گفته شده که بازسازی تغییر چهره با بازیگرانی جدید انجام خواهد شد. به نظر می‌رسد که «اورن اوزیل» که فیلم‌نامه فیلم‌هایی مانند «سونیک خارپشت» و «خیابان جامپ شماره ۲۲» را نوشته بود، فیلم‌نامه بازسازی تغییر چهره را می‌نویسد. همچنین مشخص شده که «نیل اچ. موریتز» هم تهیه کننده این فیلم خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم فیلم اول تغییر چهره در سال ۱۹۹۷ توسط جان وو ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی همچون «جان تراولتا»، «نیکلاس کیج»، «مایک ورب» و «مایکل کالیری» حضور داشتند. جان تراولتا در این فیلم نقش یک مامور FBI را بازی کرد و نیکلاس کیج هم در نقش یک خلاف‌کار ظاهر شده بود. اتفاقات فیلم به شکلی رقم می‌خورد که این دو نفر صورت خود را با هم عوض می‌کنند. فیلم با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۴۵ میلیون دلار هم در سرتاسر دنیا فروش کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط «مایک ورب» و «مایکل کالیری» نوشته شده بود. جان وو از جمله کارگردان‌‌های مطرح چینی به حساب می‌آید که فیلم‌های اکشن بسیار خوبی ساخته است. از دیگر ساخته‌های او می‌توان به «ماموریت غیرممکن ۲»، «صخره سرخ»، «پیکان‌های شکسته» و «هدف سخت» اشاره کرد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره تاریخ اکران، کارگردان و بازیگران این فیلم منتشر نشده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil