بازسازی فیلم تنها درخانه + تاریخ اکران

بازسازی تنها در خانه با عنوان Home Sweet Home Alone به سرانجام رسیده و این اثر به‌زودی اکران خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

چندین ماه بود که در مورد بازسازی فیلم تنها در خانه و کریسمس به‌یادماندنی مکالی کالین خبرهای زیادی را از سوی دیزنی می‌شنیدیم. جالب است بدانید که نسخۀ جدید این فیلم با نام Home Sweet Home Alone قرار است که در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ۱۴۰۰) توسط کمپانی دیزنی منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

نقد و بررسی فیلم تنها در خانه ۶

تیمی از بازیگران فوق‌العاده در این فیلم حضور دارند؛ آرکی یاتیس (بازیگر بااستعداد فیلم جوجو خرگوشه) نقش اصلی را خواهد داشت و در کنار او الی کمپر، راب دلانی، ایزلینگ بی، کنان تامپسون نیز به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. در خلاصۀ این فیلم آمده است: «مکس مرسر یک پسر بازیگوش است که خانواده‌اش هنگام تعطیلات کریسمس او را در خانه جا می‌گذارند و خودشان به ژاپن می‌روند. در این بین، یک زوج قصد دارند که در غیاب این خانواده به خانۀ آنها دستبرد بزنند، و حالا مکس باید از خانه‌شان در برابر غریبه‌ها محافظت کند. از اینجا به بعد داستان همان‌طور که حدس می‌زنید پر از شلوغی و سروصدا و ماجرا است.»

دن میزر، فیلم‌ساز بریتانیایی، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که پیش از این در پروژه‌های کمدی I Give It A Year و Dirty Grandpa نیز به‌عنوان کارگردان حضور داشت. او همچنین در جمع نویسندگان فیلم Borat نیز بوده است، بنابراین به خوبی می‌داند که چگونه عنصر شوخی و شیطنت را وارد فیلمش کند. باید تا نوامبر صبر کنیم تا ببینیم که این نسخۀ تنها در خانه چگونه از آب درخواهد آمد.

تماشای آنلاین فیلم تنها در خانه ۶

منبع: EmpireOnline


بازسازی تنها در خانه در راه است

خبر منتشر شده در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
حتی قبل از اینکه دیزنی شرکت فاکس را بخرد، گفته شده بود که فاکس در حال بازسازی یکسری از فیلم‌های کلاسیک خود در قالب سریال است. روز گذشته «باب ایگر» مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که بازسازی تنها در خانه و برخی دیگر فیلم‌های فاکس روی سرویس دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که بازسازی تنها در خانه، «دوجینش ارزان‌تر است»، «شب در موزه» و «دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه» ساخته خواهند شد. البته هنوز مشخص نیست که بازسازی این فیلم‌ها کی پخش می‌شوند. اولین قسمت تنها در خانه با بازی «مکالی کالکین» در سال ۱۹۹۰ ساخته شد و به پرفروش‌ترین فیلم همان سال با فروش ۴۷۶٫۶ میلیون دلار تبدیل شد. این مبلغ در سال ۲۰۱۹ به ۹۳۴ میلیون دلار می‌رسد. فیلم تنها در خانه توسط «کریس کلمبوس» ساخته شده بود. موفقیت فیلم اول باعث شد که بعدا ۵ فیلم از این مجموعه ساخته شود که در دوتای آن‌ها مکالی کالکین بازی کرده است. فیلم «تنها در خانه: سرقت در تعطیلات» آخرین قسمت از این مجموعه به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۲ اکران شد.

مجموعه دوجینش ارزان‌تر است یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های سینما به‌حساب می‌آیند. این فیلم‌‌ها از روی کتابی ساخته شدند که در سال ۱۹۴۸ به چاپ رسید. اولین فیلم این مجموعه در سال ۱۹۵۰ ساخته شد که یک خانواده ۱۲ نفره را نشان می‌داد. این فیلم در سال ۲۰۰۳ بازسازی شد و در آن بازیگرانی مانند «استیو مارتین» و «بانی هانت» بازی کرده بودند. فیلم دوجینش ارزان‌تر است به فروش ۱۹۰ میلیون دلاری رسید و دنباله آن هم در سال ۲۰۰۶ ساخته شد.

فیلم کمدی شب در موزه با بازی «بن استیلر» داستان موزه‌ای را روایت می‌کرد که تمام چیزهایی که در آن قرار داشتند، شب‌ها زنده می‌شدند. سه فیلم از این مجموعه ساخته شده که روی هم ۱٫۳ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه هم از روی یک کتاب کودکانه پرفروش با همین نام ساخته شده بود. داستان درباره یک پسر و دوستش بود که می‌خواستند از دوران مدرسه جان سالم به‌در ببرند. سه دنباله برای این فیلم ساخته شده که روی هم ۲۶۵ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشتند.

حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم بازسازی تنها در خانه و دیگر پروژه‌های دیزنی و فاکس کی پخش می‌شوند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil