بازسازی فیلم «بازی بچگانه» اولین تصویر از چاکی را فاش کرد

بازسازی فیلم Child’s Play ، اولین تصویر جدید از چاکی را فاش کرد.

بازسازی فیلم «بازی بچگانه» ، اثر سینمایی کلاسیک و دلهره‌آوری که نسخه اصلی آن در دهه ۸۰ میلادی ساخته شده بود، اولین تصویر جدید از چاکی را فاش کرد. چاکی، عروسکی که به شکل یک پسربچه است، نحوه پیشرفت و تکامل اسباب‌بازی‌ها را در آثار سینمایی سال‌های اخیر به خوبی نشان می‌دهد. حضور این عروسک در Child’s Play شبیه همان چیز است که از او به خاطر داریم: همان ذات شیطانی و همان تمایل شدید به آزار دادن دیگران با چاقو!

آبری پلازا (بازیگر فیلم Ingrid Goes West) و برایان تایری هنری (بازیگر فیلم آتلانتا) در گروه بازیگران بازسازی فیلم «بازی بچگانه» حضور دارند؛ لارس کلوبرگ مسئولیت کارگردانی این اثر را بر عهده دارد؛ از این کارگردان، پیش‌تر فیلم کوتاه پولاروید را دیده‌ایم. تایلر برتون، فیلم‌نامه این اثر را براساس نسخه قبلی (ساخته‌شده در ۱۹۸۸) نوشته است. در نسخه بازسازی‌شده، پلازا در نقش مادری ظاهر می‌شود که برای تولد فرزندش، اندی (با بازی گابریل بتمن بازیگر فیلم Lights Out)، عروسکی به او هدیه می‌دهد، بدون اینکه از ذات شیطانی و طبیعت تسخیر‌شده آن آگاه باشد. بازسازی فیلم «بازی بچگانه»، چاکی توسط یک قاتل سریالی تسخیر نشده است؛ او، عروسکی معیوب است که به دلیل هک شدن کد‌های برنامه‌نویسی‌اش، در یادگیری و اعمال خشونت هیچ مرزی نمی‌شناسد.

بازسازی فیلم Child’s Play

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به بئاتریس کیتسوس (بازیگر فیلم The Exorcist) و تای کانسیگلیو (بازیگر فیلم Wonder) اشاره کرد که در نقش دو نفر از دوستان اندی ظاهر می‌شوند. در ادامه لیست بازیگران، نام کارلیس برک (بازیگر فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید) را هم نباید از قلم انداخت. همچنین خوب است بدانید که مارک همیل، جای برد دوریف (بازیگر فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest) را در گروه سازنده گرفت و به‌عنوان صداپیشه کاراکتر چاکی انتخاب شد.

بازسازی فیلم Child’s Play با نسخه‌های قبلی آن به کارگردانی دن مانچینی کاملا متفاوت است؛ در آثار ساخته‌شده توسط ماچینی، برد دوریف در نقش قاتلی سریالی ظاهر می‌شد که با استفاده از جادو، روح خود را وارد کالبد یک عروسک کرده بود؛ عروسکی خوب و معمولی که به چاکی هولناک تبدیل شد.

مانچینی و تهیه‌کننده نسخه بازسازی فیلم «بازی بچگانه»، در حال تلاش هستند تا دنباله‌های بیشتری برای آن بسازند و در همین راستا حتی به ساخت سریال هم فکر می‌کنند؛ سریالی که در آن دوریف به‌ صداپیشگی برای نقش چاکی ادامه دهد. اما در نسخه جدید Child’s Play که توسط کمپانی MGM ساخته شده است، دخالتی نداشته‌اند و حتی نوعی رقابت بین آن‌ها وجود دارد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil