بازسازی فیلم «The Changeling» توسط کارگردان سریال «تابو»

نسخه بازسازی شده فیلم «The Changeling» محصول سال ۱۹۸۰ در ژانر وحشت،‌ توسط آندرس انگستروم ساخته می‌شود. این فیلم درباره مردی است که در خانه تسخیرشده‌ای زندگی می‌کند.

«The Changeling»، فیلم کلاسیک ژانر وحشت سال ۱۹۸۰ به‌روزرسانی می‌شود و آندرس انگستروم که کارگردانی قسمت‌هایی از سریال «تابو» (با عنوان اصلی Taboo) و «هانا» (با عنوان اصلی Hanna) را در سوابق خود دارد، این فیلم را کارگردانی می‌کند. داستان فیلم درباره موسیقی‌دانی است که همسر و دختر خود را در یک سانحه رانندگی از دست می‌دهد و پس از آن به خانه‌ای نقل‌مکان می‌کند که درنهایت مشخص می‌شود روح دارد. نسخه اصلی فیلم توسط پیتر مداک کارگردانی و در سال ۱۹۸۰ اکران شده و جرج سی. اسکات در آن نقش‌آفرینی می‌کند.
شرکت Cornerstone Films از سال ۲۰۱۸ صاحب‌امتیاز بازسازی فیلم «The Changeling» است که آندرس انگستروم، کارگردان فنلاندی را برای کارگردانی پروژه اتتخاب کرده. بنا بر گزارش Screen Daily، تب مورفی (نویسنده فیلمنامه «گوریل‌ها در مه» با عنوان اصلی «Gorillas In The Mist: The Story Of Dian Fossey»، فیلمنامه این فیلم را نوشته است و اوه اسکات و استفان آرنت از جانب شرکت Germany’s X-Filme به همراه جوئل بی. میشائیلز که تهیه‌کننده نسخه اصلی فیلم هم بوده، از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

میشائیلز درباره بازسازی فیلم «جایگزین»، بیانیه زیر را منتشر کرده است:
«از فراهم شدن این فرصت استثنائی برای بازنگری در نسخه به‌روز شده‌ای از فیلم ارزشمند «The Changeling» که سال‌ها پیش تهیه‌کننده آن بودم بسیار مشعوف هستم. دانستن این که این فیلم الهام‌بخش فیلمسازان بی‌پروائی شده که دین خود را به نسخه اصلی فیلم ادا می‌کنند باعث افتخار است. از کار کردن در کنار آندرس انگستروم که دید امروزی خودش را در فیلم اعمال می‌کند، بسیار هیجان‌زده هستم.»
در نسخه اصلی فیلم «The Changeling»، جان راسل (با بازی جرج سی. اسکات) آهنگسازی است که به همراه خانواده‌اش تعطیلات خود را می‌گذراند و یک سانحه رانندگی باعث کشته شدن همسر و دخترش می‌شود. او با پریشانی از اندوه از دست دادن آن‌ها خانه‌اش در شهر نیویورک را ترک می‌کند و به خانه بزرگ و دورافتاده‌ای در اطراف سیاتل می‌رود. راسل کم‌کم حضور یک روح را در خانه احساس می‌کند، روح پسری که در وان حمام آن خانه خفه شده است. راسل از کلر نورمن (با بازی تریش ون دیویر) که خانه را برای او پیدا کرده است برای پرده برداشتن از راز مرگ این پسر تقاضای کمک می‌کند.

«The Changeling» فیلم واقعا ترسناکی است و از آن فیلم‌هایی نیست که برای ترساندن به صحنه‌های غافلگیرکننده متکی باشد، بلکه بیشتر به آهستگی تنشی ترسناک را خلق می‌کند. شاید به چشم مخاطب‌های امروزی بی‌مزه به نظر برسد، بنابراین من فرض را بر این می‌گیرم که بازسازی آن پر از چیزهای ترسناک باشد و صحنه‌هایی که همه‌چیز در آن بسیار ساکت است تا وقتی که گربه‌ای روی پیانویی بپرد یا چیزی شبیه به آن.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil