ادگار رامیرس به تیم بازیگران سرزمین های مرزی پیوست!

هیلی بنت به کوین هارت و کیت بلانشت در تیم بازیگران سرزمین های مرزی پیوست. این فیلم براساس یک بازی رایانه‌ای بسیار محبوب ساخته می‌شود.

الی روث بسیار باحوصله و بدون هیچ عجله‌ای تیم بازیگران فیلم سرزمین های مرزی (با عنوان اصلی Borderlands) را انتخاب می‌کند و حالا این تیم با حضور ادگار رامیرس تکمیل می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


در این فیلم که روث اکنون در حال فیلم‌برداری آن است، لیلیث (با بازی کیت بلانشت)، یک قانون‌شکن معروف با گذشته‌ای مرموز است که با اکراه به سیاره خود پاندورا برمی‌گردد تا دختر گمشده قدرتمندترین S.O.B. جهان، اطلس (با بازی رامیرز) را پیدا کند. لیلیت با اتحادیه غیرمنتظره اتحاد می‌بندد؛ رولند (با بازی کوین هارت)، مزدور نخبه سابق، که حالا مایل به رستگاری است. تینی تینا (با بازی آریانا گرینبلات)، یک نوجوان تخریبگر، کریگ (با بازی فلوریان مونتئانو) و تانیس (جیمی لی کورتیس)، دانشمندی که به‌درستی سلامت عقل را محک می‌زند و در آخر Claptrap (با بازی جک بلک)، یک ربات عاقل. این قهرمانان باید با هیولاهای بیگانه و راهزنان خطرناک برای یافتن و محافظت از دختر گمشده، که ممکن است کلیدی برای قدرت غیرقابل‌تصور باشد، مبارزه کنند. سرنوشت جهان می‌تواند در دست آنها باشد – اما آنها برای چیز دیگری می‌جنگند: اتحاد.

روت می‌گوید:

چه افتخار بی‌نظیری است که بازیگرانی مانند کالیبر توانمند، ادگار جذاب و کیت بلانشت را در این اثر خواهیم داشت.
آنچه برای من مهم است این است که اطلس باید یک شخصیت واقعاً کاریزماتیک باشد، یک شخصیت جذاب که مکری پنهان دارد. من از اوایل اجرای ادگار طرفدار او بوده‌ام و او با هر چرخش چشمگیر من را متحیر می‌کند. ما می‌خواهیم چیزی هیجان‌انگیز، سرگرم کننده و بسیار متفاوت از آنچه قبلاً از ادگار دیده‌اید خلق کنیم. من خیلی خوشحالم که با این گروه کار می‌کنم.

هنوز خبری از زمان اکران این فیلم نیست، اما حداقل می‌دانیم که این اثر را یک تیم قدرتمند تولید می‌کنند.


منبع: Empire Online


هیلی بنت به تیم بازیگران سرزمین های مرزی پیوست!

بازیگران سرزمین های مرزی

خبر منتشر شده در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
هیلی بنت به تیم بازیگران فیلم سرزمین های مرزی اضافه شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


همان‌طور که در بسیاری از اقتباس‌ها متداول است، اغلب اوقات شخصیت‌هایی به‌کار اضافه می‌شوند که در متن اصلی حضور نداشته‌اند. این روش بیشتر برای ملموس شدن داستان است. حالا هیلی بنت در فیلم الی روث بر اساس سری بازی‌های Borderlands بازی می‌کند.


نقد و بررسی فیلم بلعیدن با بازی هیلی بنت | اضطراب در فضای امن خانه

آیا نام هیلی بنت در لیست نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۱ خواهد بود؟


IGN گزارش داد که بنت نقش جدید و ناشناخته‌ای را بازی خواهد کرد که باشخصیت کیت بلانشت، لیلیث (که یک سیرن است، یکی از معدود افرادی است که توانایی‌های جادویی را به نمایش می‌گذارد) ارتباط دارد.

داستان Borderlands یک راز باقی‌مانده است، هرچند احتمالاً این ایده اساسی بازی در مورد یک گروه چهار نفره از شکارچیان است که به سیاره دور پاندورا سفر می‌کنند و شایعات مربوط به یک فناوری پیشرفته بیگانه را پیگیری کنند. آنها به‌سرعت در می‌یابند که در حال مبارزه با حیوانات وحشی و راهزنان محلی هستند که سعی دارند مانع رسیدن رئیس ارتش خصوصی به خزانه شوند.

بنت به تیم بازیگرانی می پیوندد که کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، آریانا گرینبلات و فلوریان مانتئانو نیز در آن حضور دارند. Borderlands منتظر تاریخ اکران است.

منبع: EmpireOnline


کوین هارت به تیم بازیگران سرزمین های مرزی پیوست!

خبر منتشر شده در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹
کوین هارت به کیت بلانشت در تیم بازیگران سرزمین های مرزی پیوست. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


با تثبیت الی راث روی صندلی کارگردانی و موافقت کیت بلانشت برای بازی در نقش لیلیث در فیلمی براساس یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای، تیم بازیگران این فیلم در حال گسترش است. کوین هارت که شایعاتی درباره پیوستنش به بلانشت وجود داشت، طی توافق‌نامه‌ای قبول همکاری کرد.


حضور کیت بلانشت در دو فیلم جدید و متفاوت

حضور کوین هارت در بازسازی فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها»



هارت در نقش رولند (یک سرباز ماهر) بازی خواهد کرد. راث می‌گوید:

من از همکاری با کوین بسیار هیجانزده‌ام.

این فیلم نقش متفاوتی برای او دارد و ما مشتاق هستیم که طرفداران هارت را با بازی او در نقشی که تا به حال نداشته، هیجان‌زده کنیم. او یک رولند شگفت انگیز خواهد بود. تیم بازیگران سرزمین های مرزی تقریبا تکمیل شده‌ و برای همین انتظار می‌رود که فیلم‌برداری زودتر شروع شود ولی هنوز تاریخی برای اکران اعلام نشده است.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil