نقد و بررسی لایو اکشن تام و جری | نوستالژی مایوس‌کننده!

«کلویی گریس مورتس» به جمع بازیگران فیلم تام و جری پیوست. حتی مشخص شده که این بازیگر قرار است نقش «کایلا» که یک کارمند ساده در هتلی لوکس است را بازی کند.

کارتون سرگرم کننده‌ای که به دلیل دشمنی بین دو کاراکتر اصلی معروف بود، به تصمیم استودیوی سازنده، در شمایلی نو و این‌بار با دوستی میان تام و جری ظاهر می‌شود! برای اطلاعات بیشتر درباره لایو اکشن تام و جری با فیلیمو شات همراه باشید.


تام و جری در ماجرای جدیدشان که منتظر تماشای آن بودیم به یک دختر کمک می‌کنند تا رابطه‌اش را با پدرش بهبود بخشد!
مشهورترین انیمیشن طولانی دونفره، که اولین ماجرای کوتاه خود را در سال ۱۹۴۰ به نمایش گذاشت و به‌سرعت تبدیل به کارتون افسانه‌ای برای همه طرفداران در هر رده سنی شد، حالا با نمایشی جدید در راه است که احتمال می‌رود مخاطبین را راضی نکند و انتظار آن‌ها را از نوستالژی محبوبشان برآورده نکند!
این لایو اکشن جدید نه تنها سطح پایین است بلکه در فیلمنامه آن نیز دیگر خبری از شوخی‌های معمول تام و جری نیست و این فاجعه با صحبت کردن تام و جری تکمیل می‌شود!
در این قصه، تام و جری ادعا می‌کنند که چون حرفی برای گفتن به یکدیگر نداشته‌اند تابه حال حرف نمی‌زدند؛ اما در این میان ماجرای بدی که انتظارش را ندارید این است که جری باصدای دخترانه صحبت می‌کند و حالا این را کجای دلمان بگذاریم؟!

نمایی از لایو اکشن تام و جری با حضور گریس مورتس

همه می‌دانیم که تام و جری اصلی را خصومت بین آن‌ها محبوب کرده بود؛ اما از زمانی که کوئیمبی، کارگردان این اثر فوت شد، روابط بین موش و گربه هربار مسالمت‌آمیز و نرم‌تر شد و وقتی که پس از تخریب خانه آن‌ها این دو کاراکتر تصمیم گرفتند باهم همکاری کنند، تصویر تام و جری اصلی پیش چشم‌های ما فرو ریخت و دیگر اثری از آن تعقیب و گریز و شوخی‌های جذاب در این انیمیشن ندیدیم.
حتی رقص و آوازها هم نتوانسته است لایو اکشن تام و جری را نجات دهد و وقتی این قصه به ماجرای دخترکی بی‌پناه می‌رسد که به کمک گربه و موش سعی در رسیدن به پدرش دارد، رشته میان انیمیشن جذاب کودکی ما با ماجرای هجو موش و گربه‌ای عجیب، پاره می‌شود و شاهد فروریختن انتظارهای‌مان از اثری فاخر هستیم که حالا لوس و بی‌مزه شده!
پس تله‌های تام برای گرفتن جری چه شد؟
آن همه هوشمندی و شیطنت جری برای دور زدن مخمصه‌هایی که تام پیش پای او می‌گذاشت، کجاست؟
اثری که پیش‌تر ۷ جایزه اسکار گرفته حالا به قهقرا می‌رود و ما و حتی بچه‌ها شاهد این سقوط هستیم و این خوب نیست!

منبع: Empire Online


این خبر در تاریخ ۲۸ آبان ۹۹ به‌روزرسانی شده است.
تریلر جدید فیلم لایو اکشن «تام و جری» منتشر شد؛ تماشای بازیگران در کنار کاراکترهای جذاب تام و جری تجربه‌ای منحصر به‌فرد را رقم زده است. این تریلر را در فیلیمو شات ببینید:


کلویی گریس مورتس به جمع بازیگران فیلم تام و جری اضافه شد

۱۶ اردیبهشت ۹۸
با توجه به گزارش سایت Collider، کلویی گریس مورتس به جمع بازیگران فیلم «تام و جری» پیوست. حتی مشخص شده که این بازیگر قرار است نقش کایلا را بازی کند که یک کارمند ساده در هتلی لوکس است. او در پی اتفاقاتی، با تام و جری مواجه می‌شود.

از فیلم‌های گذشته گریس مورتس می‌توان به «گرتا» و «سوسپیریا» اشاره کرد و به همین دلیل حضور او در یک فیلم کودکانه و خانوادگی جالب به نظر می‌رسد. کارتون «تام و جری» در دهه ۱۹۴۰ میلادی ساخته شد و به‌سرعت به محبوبیت بالایی دست یافت. در دهه ۲۰۰۰ میلادی هم سری جدیدی از این کارتون ساخته شد و حالا قرار است فیلم سینمایی آن با کارگردانی تیم استوری ساخته شود. تا این لحظه مشخص شده که پیتر دینکلیج بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» هم یکی دیگر از بازیگران این فیلم است. گفته شده پیتر دینکلیج نقش رییس کلویی گریس مورتس را بازی می‌کند.

در فیلیمو تماشا کنید: انیمیشن های تام و جری

لایو اکشن تام و جری

در طول سال‌های گذشته ساخت فیلم از روی انیمیشن‌های کلاسیک بسیار موردتوجه قرار گرفته است. شرکت دیزنی از چند سال پیش شروع به ساخت فیلم از روی انیمیشن‌های محبوب خود کرد که این روند امسال هم با سه فیلم دیگر ادامه خواهد داشت. فیلم «تام و جری» هم قطعا از آن فیلم‌هایی خواهد بود که خیلی‌ها دوست دارند آن را تماشا کنند.


موج بازسازی‌های لایواکشن از انیمیشن های کلاسیک دیزنی؛ زنده یا مرده؟!


منبع: Screen Rant

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil