دان چیدل به بازیگران فیلم هرج ‌و مرج فضایی ۲ پیوست

امروز مشخص شد که دان چیدل یکی از بازیگران فیلم هرج ‌و مرج فضایی ۲ خواهد بود. فیلمی که قرار است در تاریخ ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ راهی سینما شود.

امروز یکی دیگر از بازیگران فیلم هرج ‌و مرج فضایی ۲ مشخص شد. بر اساس گزارش وب‌سایت Dead Line، دان چیدل به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد. در این فیلم «لبران جیمز» بازیکن مطرح NBA هم بازی می‌کند  و «ترنس ننس» هم کارگردان خواهد بود.

فیلم هرج و مرج فضایی ۲ دنباله‌ای برای قسمت اول به‌حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده بود. فیلمی که با بازی «مایکل جردن» توانست به فروش ۲۳۰ میلیون دلاری در باکس آفیس برسد. چیدل در حالی به جمع بازیگران قسمت دوم هرج ‌و مرج فضایی اضافه شد که در چند وقت گذشته در کمدی «دوشنبه سیاه» بازی کرده بود که قرار است فصل دوم آن هم در سال ۲۰۲۰ پخش شود. البته چیدل برای بازی در فیلم‌های دنیای مارول هم شناخته شده است. او در فیلم‌های «انتقام جویان»، «کاپیتان آمریکا» و «مرد آهنی» هم بازی کرده بود. چیدل چند وقت پیش اولین فیلم خود را هم به نام «مایلز پیش رو» ساخته بود.

بازیگران فیلم هرج ‌و مرج فضایی 2

فیلم هرج و مرج فضایی ۲ قرار است در تاریخ ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ اکران شود. تهیه‌کننده‌های این فیلم «رایان کوگلر» و شرکت SpringHill Entertainment خواهند بود.


منبع: Dead Line

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil