بازیگر فیلم جنگ ستارگان در سن ۷۴ سالگی درگذشت

«پیتر میهیو» بازیگر فیلم جنگ ستارگان را برای بازی در نقش چوباکا می‌شناختیم. این بازیگر در سن ۷۴ سالگی درگذشت. او از سال ۱۹۷۷ در این فیلم‌ها حضور داشت.

«پیتر میهیو»، بازیگر فیلم جنگ ستارگان از سال ۱۹۷۷ در این مجموعه فیلم‌ها حضور داشت. او در سه‌گانه اول فیلم‌های جنگ ستارگان در نقش چوباکا بازی کرد؛ سپس دو دهه بعد در فیلم «جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت» هم به ایفای نقش پرداخت.

میهیو بار دیگر این نقش را در سال ۲۰۱۵ و در فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» بازی و چوباکا را راهی سینما کرد. او پس از فیلم، در سال ۲۰۱۵ بازنشسته شد. با این حال میهیو همیشه به‌عنوان هنرپیشه نقش چوباکا در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان شناخته می‌شود. در طول ۳۰ سال گذشته، میهیو با سفر در کشورهای مختلف با طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان دیدار می‌کرد. این بازیگر فیلم جنگ ستارگان محبوبیت زیادی دربین طرفداران داشت.

بازیگر فیلم جنگ ستارگان

قسمت آخر از سری سوم جنگ ستارگان بانام «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» با کارگردانی «جی. جی. آبرامز» در آذر ماه امسال اکران می‌شود. شرکت دیزنی هم اعلام کرد که پس از این قسمت یک دوره استراحت به این فیلم‌ها خواهد داد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» توانست رکورد فروش فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» را به خود اختصاص دهد. البته بعید نیست که فیلم انتقام‌جویان بتواند به رکورد فروش فیلم «آواتار» هم دست پیدا کند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil