یک بت وومن جدید پا به میدان خواهد گذاشت

روبی رز اعلام کرده است که در فصل جدید سریال «بت‌وومن» حضور نخواهد داشت. سازندگان سریال تصمیم گرفته‌اند که به‌جای انتخاب مجدد بازیگر،‌ یک کاراکتر دیگر را به بت وومن جدید تبدیل کنند.

روبی رز به‌تازگی با اعلام این خبر که در فصل دوم «بت وومن» (با عنوان اصلی Batwoman) در شبکه سی‌دبلیو برای بازی در نقش این ابرقهرمان دی‌سی کامیکس به سریال بازنمی‌گردد، طرفداران را شگفت‌زده کرد. بعد از آن همچنین متوجه شدیم که سریال «بت‌وومن» قرار نیست فقط بازیگر دیگری را جایگزین نقش کیت کین کند. کارولاین درایز برایمان توضیح می‌دهد که چرا یک کاراکتر جدید به بت وومن تبدیل خواهد شد.

کرولاین درایز اخیراً از طریق TV Line در جلسه پرسش و پاسخ از خانه جشنواره ATX شرکت کرد و درباره تصمیمات اخیر سریال صحبت نمود. او گفت به جای انتخاب بازیگری متفاوت برای بازی در نقشی که در اصل روبی رز ایفا کرده است، یک کاراکتر جدید به بت وومن تبدیل خواهد شد.
کرولاین درایز گفت: «اگر بخواهم صادقانه بگویم، به انتخاب بازیگر برای نسخه طولانی‌تر سریال «بت وومن» برای چند دقیقه کوتاه با خودخواهی فکر کردم، چون که چند قسمت آن را نوشته بودیم و برای قسمت‌های بعدی منطقی و یکپارچه به نظر می‌آمد. اما بعد از تأمل بیشتر و با کمک و مشورت‌های گرگ برلانتی (مدیر تولید «ارو ورس» با عنوان اصلی Arrowverse) این تصمیم را گرفتم. او می‌گفت «من فکر می‌کنم که باید بت وومن را با شخصیت متفاوتی بازسازی کنیم.»»

انتخاب بازیگر جدید برای نسخه طولانی‌ترسریال احتمالا کار چندان سختی نخواهد بود. به‌هرحال بت وومن بخشی از دنیای «ارو ورس» است که فلش در آن اقامت دارد و وقتی این ابرقهرمان با سرعت در زمان سفر می‌کند، چیزهای زیادی را در دنیای آن‌ها و دنیاهای موازی دیگر تغییر می‌دهد؛ و به همین دلیل، توجیه کردن حضور یک کیت کین دیگر در «ارو ورس» کار مشکلی نبود. به‌هرحال درایز گفت تصمیم گرفته است که به «تمام جنبه‌های شخصیتی که روبی رز برای کیت کین خلق کرده است احترام بگذارد.» علاوه بر این، او اشاره کرد که پذیرفتن یک چهره جدید برای همان شخصیت قبلی می‌تواند برای بیننده‌ها دشوار باشد.
با توجه به شرایط فعلی، حضور یک شخصیت جدید برای بت وومن به سریال اجازه می‌دهد که داستان این ابرقهرمان را به سمت‌وسوهای تازه‌ای ببرد. نام بت وومن جدید رایان وایلدر است و هفته گذشته شخصیت او به‌صورت رسمی اینگونه توصیف شد:

«او دوست‌داشتنی، بی‌نظم و کمی سربه‌هوا و غیرقابل کنترل است. او همچنین به کیت کین، زنی که پیش از او لباس بت وومن را می‌پوشید اصلا شباهتی ندارد. رایان که کسی را ندارد تا به زندگی‌اش سروسامان بدهد سال‌های زیادی را به خریدوفروش مواد مخدر مشغول بوده و از دست دپارتمان پلیس شهر گاتهام فراری است و رنج‌هایش را پشت عادات بدش پنهان می‌کند. او دختری است که برای گربه‌ای توی کوچه شیر می‌دزدد و همچنین می‌تواند با دست خالی شما را بکشد. رایان از خطرناک‌ترین نوع مبارزها است: با مهارت بسیار بالا و کاملاً بدون پایبندی به قواعد. ورزشکار. صریح. پرشور. جایزالخطا. و بسیار دور از آنچه عادت داریم در ابرقهرمان‌های کلیشه‌ای آمریکایی ببینیم.»
درایز همچنین اضافه کرد که این شخصیت جدید مجبور شده است در یک ون زندگی کند و تنها همدم او یک گیاه است و «در آن مقطع شاید بهترین گزینه برای انجام آن کارها نیست و همین آن را خنده‌دار می‌کند». باید امیدوار بود زمانی که بت وومن جدید از راه می‌رسد طرفدارها با او همراه شوند؛ هرچند با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن تولیدات تلویزیونی، بنا بر جدول زمان‌بندی اصلاح شده برنامه‌های تلویزیونی شبکه سی‌دبلیو باید تا اوایل سال ۲۰۲۱ برای بازگشت این ابرقهرمان صبر کنند.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil