آدام درایور میزبان اولین برنامه «پخش زنده شنبه شب» در سال ۲۰۲۰ میلادی

«پخش زنده شنبه شب» با عنوان اصلی «Saturday Night Live» یا «SNL»، یک برنامه کمدی آمریکایی است که از شبکه ان.بی.سی پخش می‌شود.

«پخش زنده شنبه شب» با عنوان اصلی «Saturday Night Live» که به‌صورت «SNL» نیز خوانده می‌شود، یک برنامه کمدی آمریکایی است که بخش‌های متنوعی دارد و از شبکه ان بی سی پخش می‌شود. در هر قسمت از برنامه، یک شخصیت مشهور به‌عنوان میزبان حاضر می‌شود و یک تک‌گویی را اجرا می‌کند. همچنین، میزبان در بخش‌های مختلف برنامه و کمدی‌های آن حضور می‌یابد و ایفای نقش می‌نماید. هر برنامه، یک میهمان در بخش موسیقی هم دارد که به اجرا می‌پردازد. اگر میزبان برنامه خواننده باشد، اجرای بخش موسیقی را هم بر عهده می‌گیرد. در اولین اپیزود برنامه «پخش زنده شنبه شب» در سال ۲۰۲۰، که در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن ۹۸) پخش خواهد شد، آدام درایور هنرپیشه اهل ایالات‌متحده آمریکا عهده‌دار میزبانی خواهد بود. مهمان بخش موسیقی نیز هالزی خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است.

آدام درایور در فیلم‌هایی چون «داستان ازدواج» (یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۹) و «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» به ایفای نقش پرداخته و پیش از این، دو بار میزبان برنامه «پخش زنده شنبه شب» بوده است؛ یکبار در سال ۲۰۱۶ و دیگری دو سال بعد در سال ۲۰۱۸. او برای پیوستن به اعضای باشگاه «۵ تایی‌ها»، فقط دو میزبانی دیگر لازم دارد؛ جمعی متشکل از هنرمندانی که پنج بار میزبانی «پخش زنده شنبه شب» را بر عهده داشته‌اند. اسکارلت جوهانسون، هم‌بازی درایور در فیلم «داستان ازدواج» نیز عضو این باشگاه است و هفته گذشته، ششمین میزبانی خود را برای این برنامه اجرا نمود. از دیگر اعضای باشگاه می‌توان به استیو مارتین، جان گودمن، تینا فی، درو بریمور، چوی چیس و جاستین تیمبرلیک اشاره کرد.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil