تاریخ عرضه بلوری انتقام جویان آخر بازی مشخص شد

مارول اعلام کرد که بلوری انتقام جویان آخر بازی مدتی دیگر راهی بازار می‌شود. نسخه دیجیتالی این فیلم ۸ مردادماه راهی بازار می‌شود که شامل صحنه‌‌های جدید است.

شرکت «مارول» تاریخ عرضه بلوری انتقام جویان آخر بازی را اعلام کرد. مجموعه فیلم‌های «انتقام جویان» نزدیک به ۱۱ سال است که پخش می‌شوند و فیلم آخر بازی، پایان این مجموعه به‌حساب می‌آید. فیلم انتقام جویان آخر بازی رکورد فروش افتتاحیه و فروش اولین آخرین هفته در تاریخ سینما را به خود اختصاص داد. حالا شرکت مارول اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم نسخه بلوری انتقام جویان آخر بازی را در تاریخ ۸ مردادماه به‌صورت دیجیتالی تماشا کنند. این فیلم در نسخه‌های HD و ۴K Ultra HD روی سرویس‌های پخش فیلم منتشر می‌شود. حتی مشخص شد که نسخه بلوری انتقام جویان آخر بازی روی دیسک هم در تاریخ ۲۲ مردادماه راهی بازار می‌شود.

بلوری انتقام جویان آخر

مارول اعلام کرد که نسخه بلوری این فیلم شامل ساعت‌ها صحبت و گفت‌وگو با هنرپیشه‌ها و سازندگان فیلم می‌شود. همچنین صحنه‌هایی به یاد «استن لی» هم در نسخه بلوری قرار گرفته که دیدن آن‌ها برای علاقه‌مندان جذاب خواهد بود. سازندگان تصمیم گرفته‌اند که قسمتی مخصوص برای شخصیت «مرد آهنی» با بازی «رابرت داونی جونیور» در فیلم قرار دهند که این قسمت به نوعی داستان و سرگذشت مرد آهنی خواهد بود. در این فیلم به تکامل شخصیت‌هایی مانند «کاپیتان آمریکا» و «عنکبوت سیاه» هم اشاره می‌شود. برادران روسو به عنوان کارگردان دو فیلم «جنگ ابدیت» و «آخر بازی» هم درباره خلق این دنیا صحبت خواهند کرد. برادران روسو درباره خلق شخصیتی که قرار بود به عنوان «برادر تور» در این فیلم حضور داشته باشد، صحبت خواهند کرد. قهرمانی که در فیلم نهایی دیده نشد. در بیست و دومین فیلم از دنیای مارول مخاطب با صحنه‌های جالبی از رابطه «استیو راجرز» و «پگی کارتر» مواجه می‌شوند و زندگی عاشقانه این دو نفر را مشاهده می‌کنند.


رکورد فروش انتقام جویان آخر بازی سینما را تکان داد


در ادامه با محتوایی که در بلوری انتقام جویان آخر بازی قرار می‌گیرد آشنا می‌شوید:

  • به یاد استن لی
  • داستان مرد آهنی از زبان رابرت داونی جونیور
  • تکامل مرد آهنی
  • تکامل عنکبوت سیاه
  • ماجراجویی به آخر بازی: گفت‌وگو با برادران روسو
  • زنان دنیای فیلم‌های مارول: گفت‌وگو با تمام هنرپیشه‌های زن فیلم‌های دنیای مارول
  • برادر تور: نگاهی به پشت صحنه ساخت برادر تور
  • قرار گرفتن ۶ صحنه حذف شده از فیلم در بلوری

قبل از دیدن انتقام‌جویان: پایان بازی این مقاله را بخوانید


فیلم انتقام جویان آخر بازی در حالی راهی بلوری می‌شود که نتوانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ باکس آفیس تبدیل شود و همچنان آواتار این رکورد را در اختیار دارد. به همین دلیل انتقام جویان آخر بازی قرار است دوباره راهی سینما شود. البته گفته شده این اکران جدید با صحنه «پس از پایان» جدیدی مواجه است. آیا انتقام جویان با این روش می‌تواند رکورد فروش تاریخ باکس آفیس را به خود اختصاص دهد؟


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil