تاتیانا مازلانی حضورش در «هالک دخت» را تکذیب کرد!

ماه گذشته باخبر شدیم که تاتیانا مازلانی در سریال «هالک دخت» بازی خواهد کرد. با وجود این، مازلانی در مصاحبه‌ای خبر حضور در این سریال را تکذیب کرده است.

ماه گذشته باخبر شدیم که تاتیانا مازلانی ستاره‌ سریال یتیم سیاه (با عنوان اصلی Orphan Black)، نقش جنیفر والترز را در سریال هالک دخت (با عنوان اصلی She-Hulk) محصول همکاری مشترک مارول و دیزنی پلاس بازی خواهد کرد. با وجود این، مازلانی در مصاحبه‌ای که با مجله‌ Sunbury Star انجام داده، خبر بازی در این سریال را تکذیب کرده است. وقتی از او درباره‌ وضعیت سریال هالک دخت سوال شد، گفت:

این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای است که رسانه‌ها ساخته‌‌اند و کنترل آن از دست خارج شده‌. در گذشته حرف‌هایی در این‌باره زده شده بود و رسانه‌ها ازآن با خبر شده بودند، اما متاسفانه، خبری از همکاری نیست.

 


آیا این خانم بازیگر نمی‌توانست همکاری‌اش را با این پروژه قبل از امضای قرارداد تایید کند؟ آیا او پیشنهاد همکاری در این پروژه را رد کرده‌ است؟ و یا از ابتدا پیشنهادی وجود نداشته؟ ماورل و دیزنی هیچ اطلاعاتی در این مورد به خبرگزاری‌ها اعلام نکرده‌ اما سکوت این شرکت‌ها مسئله چندان عجیبی نیست. حالا باید منتظر ماند و دید آیا او در این فیلم بازی خواهد کرد یا نقش از آن بازیگر دیگری می‌شود؟ فقط می‌دانیم که تلاش‌های مارک رافلو برای دادن این نقش به الیسون بری بی‌نتیجه مانده و از همبازی بودن با او ناامید شده است.


درباره حضور مارک رافلو در سریال «هالک دخت» در فیلیمو شات بخوانید


به نظر شما چرا تاتیانا مازلانی همکاری‌اش در پروژه «هالک دخت» را تکذیب کرد؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil