تاریخ انتشار سریال «روز سوم» با بازی جود لا و نائومی هریس مشخص شد

سریال «روز سوم» (با عنوان اصلی «The Third Day») قرار بود ماه می امسال منتشر شود اما اچ‌بی‌او این تاریخ را به سپتامبر موکول کرده است.

شبکه اچ‌بی‌او روز انتشار جدیدی را برای سریال «روز سوم» (با عنوان اصلی The Third Day) در ماه سپتامبر مشخص کرد. این سریال درام شش‌قسمتی که بازیگرانی مانند جود لا، نائومی هریس، کاترین واترستون، امیلی واتسون و پدی کانسیداین در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، در اصل قرار بود ماه می منتشر شود اما همان‌طور که حالا به‌صورت رسمی اعلام شده است، مدیران HBO انتشار آن را به فصل پائیز موکول کرده‌اند. با فیلیمو شات همراه باشید.


سریال «روز سوم»، چهاردهم ماه سپتامبر ساعت ۹ بعدازظهر به وقت منطقه زمانی شرقی و اقیانوس آرام توسط اچ‌بی‌او منتشر خواهد شد. این مینی سریال که توسط فلیکس برت و دنیس کلی خلق شده است از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس پخش اینترنتی اچ‌بی‌او مکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

«روز سوم» یک مجموعه سریال آنتولوژی غیرمعمولی است که به دو بخش تقسیم می‌شود: «تابستان» و «زمستان». جود لا (هنرپیشه سریال «پاپ جدید» با عنوان اصلی The New Pope در اچ‌بی‌او) بازیگر نقش اصلی سه قسمت اول در بخش اول است. بخش «تابستان» توسط دنیس کلی نوشته شده و مارک موندن آن را کارگردانی کرده است. خلاصه داستان این سریال در بخش «تابستان» ازاین‌قرار است:

طی اتفاقاتی، سم (جود لا) به جزیره مرموزی نزدیک سواحل بریتانیا رفته و در آنجا با گروهی از جزیره‌نشینان روبرو می‌شود که برای حفظ سنت‌هایشان دست به هر کاری می‌زنند. جزیره از خشکی فاصله دارد و سم نمی‌تواند دنیای جذاب خطرناک و ایده‌آلی که کشف کرده را ترک کند. مراسم رازآمیز ساکنین جزیره موجب درگیر شدن او با تجربه‌های دردناک و زیان‌بار پنهان‌شده در گذشته‌اش می‌شود. مرز بین خیال و واقعیت از بین می‌رود و عزم او برای پرده برداشتن از حقیقت باعث می‌شود که ساکنین جزیره راز شوکه‌کننده‌ای را بر ملا کنند‌.

 


همچنین نائومی هریس (هنرپیشه نامزد اسکار برای فیلم «مهتاب» با عنوان اصلی Moonlight) بازیگر نقش اصلی زمستان در بخش دوم خواهد بود. بخش «زمستان» نیز توسط کیت د وال، دین اولافلین و دنیس کلی نوشته شده و فیلیپا لاوثورپ آن را کارگردانی کرده است. در بخش «زمستان» داستان دیگری خواهیم دید:

هلن (نائومی هریس) زنی غریبه و بااراده است که برای پیدا کردن پاسخ سؤال‌هایش به جزیره آمده است، اما حضورش در جزیره منجر به نبرد ستیزه‌جویانه‌ای برای رسیدن به سرنوشتش می‌شود، چراکه مرز بین خیال و واقعیت تحریف شده است.

آخرین تریلر سریال «روز سوم» در ماه آپریل، درست یک ماه قبل از تاریخ اولیه انتشارش، در اینترنت منتشر شد و از عقب افتادن سریال تا پائیز خبر داد. اما علیرغم خبر ناامیدکننده‌ای که به همراه داشت، تریلر به خوبی با سریال‌های ترسناک جدید همراه شده و‬ به نظر می‌آید با اثری در حدود فیلم‌های «مرد حصیری» (با عنوان اصلی The Wicker Man) و «میدسامر» (با عنوان اصلی Midsommar) روبرو خواهیم بود. البته این سریال تنها یکی از قربانیان اصلاح زمان‌بندی برنامه‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا است.


اولین تریلر «روز سوم» را در فیلیمو شات ببینید


سریال «روز سوم» چهاردهم سپتامبر سال ۲۰۲۰ از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil