تاریخ اکران فیلم موربیوس باز هم تغییر کرد

تاریخ اکران فیلم موربیوس پیش از این ۱۹ مارس سال ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۹۹) اعلام شده بود اما حالا با توجه به گزارش کمپانی فیلمسازی سونی، باید بیشتر منتظر بمانیم.

تاریخ اکران فیلم موربیوس (با عنوان اصلی Morbius) با بازی جرد لتو، باز هم تغییر کرد. جزییات این خبر را در فیلیمو شات بخوانید.


در سال گذشته با توجه به شرایط پاندمی ویروس کرونا و شیوع گسترده آن در سرتاسر جهان، شاهد به تعویق افتادن تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌ها بودیم. امید داشتیم که این موضوع در سال ۲۰۲۰ بماند و اکران‌های سال جدید را تحت الشعاع قرار ندهد، اما با توجه به شرایط موجود احتمالا باز هم اکران فیلم‌های زیادی با تاخیر رو به رو خواهد شد. طبق اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، موربیوس، ضمیمه مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی ( Spider-Man)، یکی از فیلم‌هایی است که تا پاییز سال جاری اکران نخواهد شد. تاریخ اکران فیلم موربیوس پیش از این ۱۹ مارس سال ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۹۹) اعلام شده بود اما حالا با توجه به گزارش کمپانی فیلمسازی سونی، باید تا ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) صبر کنیم.


معرفی مجموعه فیلم های «مرد عنکبوتی» را در فیلیمو شات بخوانید



فیلم موربیوس درباره شیمی‌دان جوانی با بازی جرد لتو است که در جریان یافتن راهی برای درمان بیماری خونی نادرش تبدیل به خون‌آشام می‌شود.


اولین تصویر جرد لتو در فیلم چیزهای کوچک


دنیل اسپینوزا در جایگاه کارگردان و مت اسمیت، جرد هریس و ترسی گیبسون بخشی از گروه بازیگران حرفه‌ای این فیلم را تشکیل می‌دهند.
به گزارش کمپانی فیلمسازی سونی، موربیوس پس از فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (با عنوان اصلی Venom: Let There Be Carnage) منتشر خواهد شد. اگرچه احتمال تاخیر مجدد برای تاریخ این فیلم نیز وجود دارد.
سونی همچنان بر تاریخی که به نسخه جدید فیلم سیندرلا (با عنوان اصلی «Cinderella») اختصاص داده، استوار مانده است اما با توجه به شرایط قرنطینه و بسته ماندن سینماها حداقل در بریتانیا و آمریکا بعید نیست اکران این فیلم نیز با مشکل مواجه شود.


درباره سیندرلا و جدیدترین فیلم‌های عاشقانه سال ۲۰۲۱ در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Empire Online


فیلم موربیوس با بازی جرد لتو تابستان ۲۰۲۰ اکران خواهد شد

خبر منتشرشده در تاریخ ۲۶ دی ۹۸
تریلر جدید فیلم موربیوس روز ۱۳ ژانویه پخش شد که در آن جرد لتو در نقش یک پزشک ظاهر می‌شود که از کودکی از یک بیماری نادر خونی رنج می‌برد.
به گزارش سی‌ان‌ان، یکی از جذاب‌ترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های مارول با بازی برنده اسکار، جرد لتو، در نقش یک پزشک مرموز و بیمار به نام مایکل موربیوس روی پرده سینماها خواهد رفت.  
مایکل موربیوس فردی خطرناک با بیماری نادر خونی است و به دنبال راه حلی برای درمان بیمارانی است که به سرنوشت او دچار هستند. در طی این داستان، آنچه که در ابتدا به عنوان یک موفقیت به نظر می‌رسد، خیلی زود به درمانی تبدیل می‌شود که بدتر از بیماری است و او را به راهی سیاه و ترسناک هدایت می‌کند.

مایکل موربیوس به دنبال درمانی با استفاده از خفاش‌هاست که او را به یک خون‌آشام تبدیل می‌کنند.

جرد لتو برای بازی کردن در این نقش ماه‌ها ورزش کرده است تا بدن ورزیده و قدرتمندی بسازد و در این نقش به خوبی نمایش داده شود و بتواند نقش یک خون‌آشام را عالی بازی کند و او را از یک بیمار افلیج و ضعیف به یک ضدقهرمان ترسناک تبدیل کند.

در فیلم موربیوس شاهد بازی ستاره‌های دیگری همچون مت اسمیت، آدریا آرجونا و ترسی گیبسون هستیم. اما ظاهر مایکل کیتون که احتمالا بازی او در نقش آدریان تومس با نام مستعار کرکس در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه را به خاطر دارید، یکی از تغییراتی است که مطمئنا از دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد.

این اولین بار نیست که جرد لتو در نقش یکی از شخصیت‌های کتاب‌های کامیک (مصور) به ایفای نقش می‌پردازد و این کار را به‌خوبی بلد است. جرد لتو در سال ۲۰۱۶ در فیلم جوخه انتحار در نقش جوکر ظاهر شد و این نقش را به زیبایی ایفا کرد.

 


تاریخ اکران فیلم موربیوس ۳۱ جولای ۲۰۲۰ یا ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ اعلام شده است. تریلر این فیلم را در فیلیمو شات و آپارات ببینید:


منبع: CNN

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. حمید می‌نویسد

    تاریخ دقیقا اکرانشو لطف کنید بگید

  2. پسر بابا می‌نویسد

    پس کی میاد خسته کردین اون از مرد عنکبوتی که رفت برای سال بعد اینهم از این 😒

  3. sadi می‌نویسد

    پر تاخیر ترین فیلم ://// قطعا از حال هوای اون اوایلش افتاده هیچکی حتی منتظرش هم نمی مونه دیگه

  4. عسل جوجو می‌نویسد

    ایولللللللللللللللللل خیلی خوشحال شدم

fosil