تاریخ جدید اکران فیلم Black Widow و فیلم‌های دیگر

اکران فیلم بیوه سیاه (با عنوان اصلی Black Widow) در جولای ۲۰۲۱ در سینماها و همچنین دیزنی پلاس اتفاق می‌افتد؛ این خبر از جانب عوامل سازنده فیلم تایید شده است.

در پی مشخص شدن تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه (Black Widow) سازندگان این اثر جولای ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) را برای اکران فیلم بیوه سیاه در سینماها و دیزنی پلاس مشخص کرده‌اند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


دیزنی تأیید کرده که تاریخ اکران کنونی – و مطمئناً نهایی – Black Widow 9 جولای است. بیوه سیاه در تاریخ تعیین شده، در صورت امکان به سینماها می‌آید و همچنین تماشای این اثر با پرداخت هزینه اضافی در دیزنی پلاس نیز امکان‌پذیر است. این فیلم اسکارلت جوهانسون را در نقش ناتاشا رومانوف (بیوه سیاه قبل از آن لحظه حساس در فیلم Avengers: Endgame) بازگرداند و درعین‌حال فلورانس پاگ را به‌عنوان یلنا بلووا معرفی می‌کند، که در حال مبارزه با تسک مستر شرور است. اگر مشتاق باشید می‌توانید پوستر جدیدی که به‌تازگی منتشرشده را بررسی کنید.


خبر منتشر شده در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

شاید بازگشایی دوباره‌ سالن‌‌های سینما در فروش فیلم‌ها تغییری ایجاد کند…
قرار بر آن بود که اکران فیلم «بیوه سیاه» (با عنوان اصلی «Black Widow»)، داستان ابرقهرمان مجموعه‌فیلم‌های مارول، در تاریخ ششم نوامبر انجام شود اما احتمال داده می‌شود که دیزنی آن را به تاخیر بیندارد.

تریلر فیلم «بیوه سیاه» را در فیلیمو شات ببینید

همچنین، این استودیو نیز به دنبال راه‌های مختلف دیگری، برای نمایش انیمیشن «روح» (با عنوان اصلی کارتون Soul) است. این انیمیشن ساخت مشترک پیکسار و دیزنی است. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انیمیشن «روح» در تاریخ ۲۰ نوامبر اکران خواهد شد؛ اما نمی‌توان در این باره نظر قطعی داد، چراکه یکی از کارکنان دیزنی ادعا می‌کند که پخش این انیمیشن به دیزنی‌پلاس منتقل می‌شود.

تریلر انیمیشن «روح» را در فیلیمو شات ببینید

اما فقط اکران این فیلم‌ها به تاخیر نیفتاده است. تنها چند روز پیش، شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر اعلام کرد، آغاز اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (با عنوان اصلی «Wonder Woman 1984») به جای اواخر ماه دسامبر، اوایل ماه نوامبر خواهد بود. جزییات این خبر را در فیلیمو شات بخوانید.

همچنین، اس‌تی‌اکس انترتینمنت، تاریخ اکران فیلم «سرزمین سبز» (با عنوان اصلی «Greenland»)، به تهیه‌کنندگی جراد باتلر را از ماه سپتامبر به زمانی دیگر تغییر داده‌است. یونیورسال پیکچرز، فیلم «کندی‌من» (با عنوان اصلی «Candyman») را در سال ۲۰۲۱ نمایش خواهد داد. جزییات این خبر را در فیلیمو شات بخوانید.


نقد فیلم Black Widow


حتی فیلم جدید مجموعه «جیمز باند» به نام «زمانی برای مردن نیست» (با عنوان اصلی «No Time To Die») هم از اکران عمومی محروم مانده و همه‌ این نشانه‌ها، گویای آن است که فعلا خبری از بازگشایی دوباره‌ گیشه‌ سینماهای آمریکا نیست.

طبق آمار، حدود ۷۰درصد از سینماهای آمریکا دوباره بازشده‌اند اما تعداد انگشت‌شماری از مردم برای تماشای فیلم، بلیت تهیه می‌کنند. مشکل اینجاست که هنوز سینماهای شهرهای پرجمعیت مثل نیویورک و لس‌آنجلس تعطیل هستند. با وجود ویروس‌کرونا هیچ کس در سینماها پا نمی‌گذارد ولی با این حال تنها امید سالن‌های سینما به فیلم «انگاشته» (با عنوان اصلی «Tenet») ساخته‌ کریستوفر نولان بود و متاسفانه این فیلم پس از دو هفته اکران تنها ۲۹ میلیون دلار، در شمال آمریکا فروش کرد. اما خوشبختانه، فروش بین‌المللی این فیلم علمی‌تخیلی و اکشن، از مرز از ۱۷۷ میلیون‌دلار هم عبور کرده‌است. درواقع، نقش گیشه‌های آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین بازار سینمای کل دنیا، در میزان فروش فیلم‌ها بسیار مهم و موثر است و حالا با وجود این بیماری همه‌گیر، تنظیم کردن تاریخ اکران بهترین‌ فیلم‌ها، برای استودیوها روزبه‌روز سخت‌تر می‌شود.

درهرحال، جدیدترین فیلم لایواکشن دیزنی، «مولان» (با عنوان اصلی «Mulan») هم نتوانست مردم را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم تخیلی و حماسی در سینماهای‌ چین هم فروش چشم‌گیری نداشت؛  استودیو دیزنی روی فروش بلیت‌هایش در سینماهای چین حساب کرده‌بود. با این وجود در هفته‌ اول اکران توانست ۲۳ میلیون دلار فروش کند. شاید «روح» هم به عاقبت «مولان» دچار شود؛ هنوز مشخص نیست این انیمیشن در ازای پرداخت حق‌اشتراک در اختیار کاربران دیزنی‌پلاس قرار می‌گیرد یا دسترسی به آن به‌صورت رایگان خواهد بود. وجود ویروس کرونا، دیزنی را مجبور به استفاده از سرویس آنلاینش کرده‌است؛ فیلم‌هایی مثل «همیلتون» (با عنوان اصلی «Hamilton»)، «آرتمیس فاول» (با عنوان اصلی «Artemis Fowl») و «ایوان منحصر به ‌فرد» (با عنوان اصلی «The One and Only Ivan») در این سرویس به نمایش درآمدند.

اولین تاریخ اکران فیلم «بیوه سیاه» با بازی  اسکارلت جوهانسون در ماه می بود ولی این تاریخ، بارها و بارها به تاخیر افتاده‌است. با این حال، دیزنی هنوز تاریخ دقیق اولین اکران را برنامه ریزی نکرده‌است و برنامه‌ مشخصی نیز برای نمایش مارول‌های بعدی از جمله «اترنالز» (با عنوان اصلی «Eternals»)، «شانگ‌چی و افسانه‌ی ده حلقه» (با عنوان اصلی « Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings») و «ثور: عشق و تندر» (با عنوان اصلی « Thor: Love and Thunder») ندارد.

شانگ‌چی و افسانه‌ی ده حلقه


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil