تاریخ پخش سریال واچمن مشخص شد

شبکه HBO تاریخ پخش سریال واچمن را اعلام کرد. این سریال قرار است در تاریخ ۲۸ مهرماه پخش شود. واچمن داستان قهرمان‌های خاصی را روایت می‌کند.

شبکه HBO تاریخ پخش سریال واچمن (Watchmen) یا نگهبانان را اعلام کرد. در کنار مشخص شدن تاریخ پخش سریال واچمن یک تصویر جدید هم از این سریال منتشر شد. باتوجه به گفته شبکه HBO سریال نگهبانان در تاریخ ۲۸ مهرماه امسال به نمایش در خواهد آمد. فصل اول این سریال ۹ قسمتی که نقش شخصیت اصلی آن را «رجینا کینگ» بازی می‌کند یکی از مهمترین پروژه‌های شبکه HBO بعد از پایان یافتن سریال «بازی تاج و تخت» است.

داستان سریال واچمن در دنیایی رخ می‌دهد که در آن ابرقهرمان‌ها به عنوان قانون شکن شناخته می‌شوند. در این زمان گروهی به نام واچمن یا نگهبانان به وجود می‌آید که قصد دارند جایی برای خود پیدا کنند و به سبک خود زندگی کنند. واچمن نام کتاب‌های کمیکی است که اولین سری آن در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. واچمن به سرعت مورد توجه مردم قرار گرفت و داستان آن بسیار تحسین شد.

در سریال واچمن بازیگرانی مانند «جرمی آیرونز»، «رجینا کینگ»، «دان جانسون»، «لوئیس گوست، جونیور»، «تیم بلیک نلسون» و «آدلاید کلمنس»  بازی می‌کنند.

سریال واچمن توسط «دیمون لیندلوف» ساخته می‌شود. او قبلا فیلم‌هایی مانند «سرزمین فردا» و «جنگ جهانی زد» را ساخته بود. او سازنده سریالهایی مانند «بازماندگان» و «لاست» هم بوده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil