تام هاردی و تای شرایدن به ستاره‌های فیلم جنگی «The Things They Carried» پیوستند

برای یک فیلم جدید حضور بازیگران محبوبی مثل استفان جیمز، بیل اسکارشگورد و پیت دیویدسون، تام هاردی و تای شرایدن برگ برنده خواهد بود و آن‌ها می‌توانند هر اثری را به یک فیلم موفق و پرفروش تبدیل کنند.

برای یک فیلم جدید حضور بازیگران محبوبی مثل استفان جیمز، بیل اسکارشگورد و پیت دیویدسون، تام هاردی و تای شرایدن برگ برنده خواهد بود و آن‌ها می‌توانند هر اثری را به یک فیلم موفق و پرفروش تبدیل کنند؛ حال تصور کنید این بازیگران در یک درام جنگی به نام «چیز‌هایی که با خود بردند» (با عنوان اصلی«The Things They Carried») با یکدیگر همکاری کنند…

پیش از این حضور بازیگرانی مثل اشتون سندرز، مارتین سنسمایر، مویزس آریاس، انگس کلود در فیلم اعلام شده ‌بود. همچنین روپرت سندرز کارگردان فیلم «سفیدبرفی و شکارچی» (با عنوان اصلی «Snow White And The Huntsman») بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست و وظیفه‌ نوشتن فیلم‌نامه بر عهده‌ اسکات بی‌.اسمیت خواهد بود.

در فیلیمو تماشا کنید: فیلم جنگی

این فیلم با اقتباس از رمانی از تیم اوبراین ساخته خواهد شد و داستان آن درباره‌ مردان جوانی از شرکت آلفاست؛گروهی از سربازان آمریکایی که به جنگ زمینی با ویتنام می‌روند. آن‌ها در میان شلوغی و آشفتگی جنگ از روستایی به روستایی دیگر سفر می‌کنند؛ هر کدام از این سربازها باید با آسیب‌های روحی و جسمی جنگ دست‌وپنجه نرم کنند… سندرز اوایل سال آینده مراحل فیلم‌برداری و تولید را در تایلند آغاز خواهد کرد.

تام هاردی و همکارش دین بیکر تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده‌ گرفته‌اند. در کنار آن‌ها دیوید زندر از شرکت MJZ و ایمی ‌تی.هو به تهیه‌کنندگی خواهند پرداخت. مراحل انتخاب بازیگر برای این فیلم ادامه دارد و انتظار می‌رود ستاره‌های دیگری به لیست بازیگران اضافه شوند.


از «مکس دیوانه» تا «کاپون»؛ نگاهی به کارنامه بازیگری تام هاردی


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil