تجربه بتمن از زبان کریستین بیل

کریستین بیل از تجربه بتمن بودن برای رابرت پتینسون بازیگر جدید بتمن صحبت کرده است. فیلم جدید بتمن در سال ۲۰۲۱ راهی سینما خواهد شد.

«کریستین بیل» بازیگر سه‌گانه بتمن که توسط «کریستوفر نولان» ساخته شده بود، از تجربه بتمن بودن صحبت کرد. بر اساس گزارشی که در سایت Variety منتشر شده بیل به رابرت پتینسون هنرپیشه جدید بتمن هم مشاوره داده و او را نصیحت کرده است. بیل که هم اکنون برای اکران فیلم «فورد در برابر فراری» با رسانه‌های مختلف گفت‌وگو می‌کند از تجربه بتمن برای پتینسون گفته است. مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید بتمن اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ شروع می‌شود.


حضور کریستین بیل در فیلم چشم آبی روشن | منتظر اثری متفاوت باشید!


بیل در این گفت‌وگو می‌گوید:

انتخاب خوبی بود. او بازیگر جذابی است و مطمئن هستم که او می‌تواند از پس این نقش بربیاید و یک نمایش جذاب داشته باشد. من هم رابرت را همانند بن افلک نصیحت کردم و مشاوره‌هایی به او دادم. به او گفتم که باید خودت باشی و بتوانی از پس کارهای خودت بربیایی. تا زمانی که نتوانی کارهای خودت را انجام دهی، نمی‌توانی به یک ابرقهرمان تبدیل شوی.

رابرت پتینسون هم چند وقت پیش درباره روند آزمون بازیگری خود برای نقش بتمن صحبت کرده بود. پتینسون گفت که روز انتخاب او همزمان شده بود با اولین روز فیلم‌برداری فیلم جدید کریستوفر نولان که Tenet نام دارد. پتینسون را شاید به‌واسطه مجموعه فیلم‌های «گرگ‌ومیش» بشناسید؛ اما او پس از بازی در این فیلم‌ها در فیلم‌های دیگری هم بازی کرد و نمایش خوبی از خود به جا گذاشت.

نگاهی به بازیگران نقش بت من

فیلم جدید بتمن توسط «مت ریوز» ساخته می‌شود و ارتباطی هم با فیلم‌های دنیای دی.سی ندارد. گفته شده این فیلم در تابستان سال ۲۰۲۱ راهی سینما می‌شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil