وال کیلمر و جیک بیوزی در تریلر جدید فیلم «انتقام یک سرباز»

تریلر جدید فیلم «انتقام یک سرباز» را در فیلیمو شات ببینید.

برای تماشای یک فیلم وسترن و اکشن که تریلر رسمی آن به‌تازگی منتشر شده است، آماده هستید؟
«بعد از این‌همه سال… بعد از همه‌ چیزهایی که پشت سر گذاشتیم…»
این جمله، در بخشی از تریلر جدید فیلم «انتقام یک سرباز» یا «A Soldier’s Revenge» گفته می‌شود؛ آخرین ساخته تهیه‌کننده و فیلمساز کهنه‌کار، مایکل فیفر. عنوان قبلی این فیلم، «قلب سرباز» یا «Soldier’s Heart» بود که بنا بر دلایلی تغییر کرد.


کارگردان مرد شش میلیارد دلاری مشخص شد


این فیلم، درباره یک داستان هیجان‌انگیز مرتبط با دوران پس از جنگ‌های داخلی آمریکاست؛ یکی از سربازان جنگ، به نام فرانک کانر(با بازی نیل بلدسو) پس از جنگ تبدیل به شکارچی جایزه‌بگیری شده است که در ازای تحویل دادن فراریان و مجرمان، پول و جایزه دریافت می‌کند.
در حالی که روزهای فرانک کانر این‌گونه سپری می‌شوند، یک روز دو کودک ناامید و ناتوان جلوی خانه‌اش می‌آیند و از او برای پیدا کردن مادر گمشده‌شان (با بازی آنالین مک‌کرد) کمک می‌خواهند. حالا فرانک باید برای پیدا کردن آن زن، با گذشته‌اش روبه‌رو شود و در مقابل سرگرد بریگز بدنام بایستد و او را رسوا کند؛ به همه این‌ها، تسویه‌حساب شخصی و کینه قدیمی او نسبت به بریگز را هم اضافه کنید.

در این فیلم، شاهد هنرنمایی بازیگرانی همچون نیل بلدسو، راب مایلز، آنالین مک‌کرد، وال کیلمر، جیک بیوزی، مایکل بوون، جی پیکت، مایکل ولچ و جیمز روسو خواهیم بود. تریلر جدید فیلم «انتقام یک سرباز» به کارگردانی و نویسندگی مایکل فیفر و تهیه‌کنندگی مشترک او و پیتر شرایکو را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: First Showing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil