«گرتل و هانسل» به‌زودی اکران خواهد شد

وجود صحنه‌های ترسناک و پرهیجان در تریلر جدید «گرتل و هانسل»، خبر از ساخت این فیلم در ژانر فراطبیعی-ترسناک می‌دهد؛ دو بچه گم‌شده، یک جادوگر و بسیاری چیزهای وحشتناک دیگر!

وجود صحنه‌های ترسناک و پرهیجان در تریلر جدید «گرتل و هانسل» با عنوان اصلی «Gretel and Hansel»، خبر از ساخت این فیلم در ژانر فراطبیعی-ترسناک می‌دهد؛ دو بچه گم‌شده، یک جادوگر و بسیاری چیزهای وحشتناک دیگر!
داستان فیلم، درباره یک خواهر و برادر به نام‌های هانسل و گرتل است که به‌منظور کمک به والدین فقیرشان و برای یافتن کار و خوراک به جنگلی تاریک می‌روند، اما به‌طور اتفاقی درگیر نقشه‌های شیطانی یک جادوگر می‌شوند.

در فیلم «گرتل و هانسل» به کارگردانی آز پرکینز که به‌زودی روی پرده سینماها خواهد رفت، سوفیا لیلیس و سم لیکی در نقش‌های اصلی و جسیکا دیگو و آلیس کریج در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند. آز پرکینز، هنرپیشه اهل ایالات‌متحده آمریکا و پسر آنتونی پرکینز هنرپیشه به‌یادماندنی آمریکایی است که تاکنون اثر سینمایی برجسته‌ای ارائه نکرده؛ از فیلم هایی که وی در آن‌ها ایفای نقش داشته است می‌توان به «لگالی بلاند»، «منشی» و «شش درجه جدایی» اشاره کرد.

فیلم‌نامه «گرتل و هانسل» توسط پرکینز و راب هیز بر اساس یک داستان فولکلور آلمانی به همین نام به رشته تحریر درآمده است. این دومین فیلم لایو اکشن پس از «هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر» محصول سال ۲۰۱۳ است که بر اساس این فولکلور ساخته می‌شود. منشا اصلی این داستان، فرهنگ آلمان و نویسندگان اصلی آن، برادران گریم هستند.

تریلر جدید فیلم «گرتل و هانسل» را در فیلیمو شات ببینید؛ این فیلم، در تاریخ ۳۱ ژانویه (برابر با جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸) توسط اوریون پیکچرز اکران خواهد شد.


منبع: Rolling Stone

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil