تریلر اکشن فصل دوم سریال «مندلورین» منتشر شد

روزبه‌روز به نمایش اولین قسمت از فصل جدید «The Mandalorian» نزدیک می‌شویم و به همین مناسبت، دیزنی تریلر فصل دوم سریال «مندلورین» را پخش کرده است.

فصل دوم سریال «مندلورین» (با عنوان اصلی «The Mandalorian») از تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) در دیزنی ‌پلاس پخش خواهد شد.
روزبه‌روز به نمایش اولین قسمت از فصل جدید نزدیک می‌شویم و به همین مناسبت، دیزنی تریلر فصل دوم سریال «مندلورین» را پخش کرده است.


هزینه ساخت سریال The Mandalorian مشخص شد؛ هر قسمت ۱۵ میلیون دلار


دیزنی پلاس پس از توزیع فصل اول به صورت آنلاین با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. در فصل دوم، چهره‌های آشنایی خواهیم دید: تمورا موریسون (بازیگر نقش جانگو فت در فیلم «جنگ ستارگان: حمله‌ کلون‌ها») نقش باب فت را بازی خواهدکرد و همچنین رزاریو داوسون، در نقش جِدای سابق، آسوکا تانو ظاهر می‌شود. در فصل اول جانکارلو اسپوزیتو نقش ماف گیدیون فرمان‌دار سابق امپراتوری را بازی می‌کرد و حالا انتظار می‌رود با مندلورین (با بازی پدرو پاسکال) سر جنگ داشته ‌باشد؛ چراکه مندلورین در تلاش است تا بچه یودا را به همنوعانش برساند.


جینا کارونا از فصل سوم سریال مندلورین کنار گذاشته شد | اینفلوئنسر پرحاشیه!


تریلر جدید «مندلورین» نگاهی‌ست به تلاش‌ شخصیت‌های فصل اول برای کمک به بچه یودا. شخصیت‌هایی مثل کارا دون (با بازی جینا کارانو) و گریف کارگا (با بازی کارل ویترز).
بازیگران و تیم خلاق پشت‌صحنه، در پایان سال جاری مراحل فیلمبرداری فصل سوم را آغاز می‌کنند. کارگردان سریال، جان فاورو در مصاحبه‌ اخیرش از آینده‌ این سریال خبرداد و گفت احتمال دارد در آینده مجموعه‌های پخش‌شده به‌صورت یک فیلم سینمایی پخش شوند.


بهترین فیلم های سینمایی پلیسی


فصل اول مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و جایزه‌های بسیاری را از آن خود کرد: این سریال، برنده‌ ۷ جایزه‌ امی شد که یکی از آن‌ها جایزه‌ بهترین جلوه‌های ویژه بود.
اما «مندلورین» تنها فیلمی نیست که دیزنی پلاس از «جنگ ستارگان» پخش می‌کند: سریال «روگ وان» (با عنوان اصلی «Rogue One 2016») فیلمی درباره‌ کاسیان آندور است و نقشش را دیه‌گو لونا بازی می‌کند. و همچنین یوان مک‌گرگور بازیگر نقش اوبی‌وان کنوبی در سریالی با همین نام است. طبق گفته‌ خبرگزاری‌ها کارگردان سریال «عروسک روسی» (با عنوان اصلی «Russian Doll») لزلی هدلند درحال کار بر روی فیلمی از دنیای «جنگ ستارگان» است که قهرمان اصلی آن یک زن است. فیلم‌برداری این فیلم ممکن است خارج از زمانبندی شرکت Nine Films and Television‌ انجام شود.

تریلر فصل دوم سریال «مندلورین» را در فیلیمو شات ببینید:

به نظر شما فصل دوم سریال «مندلورین» مانند فصل قبل موفق به کسب جوایز امی خواهد شد؟


منبع: IndieWire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil