تریلر فیلم جدید پدرخوانده ۳ منتشر شد

کمپانی پارامونت، تریلر فیلم جدید پدرخوانده ۳ (با عنوان اصلی The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone) را منتشر کرد و اعلام نمود: «دوستان! همکاری ما با هم به پایان رسید.» این فیلم، نسخه‌ به‌روز‌رسانی‌شده از قسمت سوم فیلم پدرخوانده ساخته‌ فرانسیس فورد کوپولاست. او مدتی است که در حال اعمال تغییراتی به منظور بهبود فیلم‌هایش است و مطابق میلش آن‌ها را بازسازی و به‌روزرسانی می‌کند. پس از به‌روزسانی فیلم اینک آخرالزمان (با عنوان اصلی Apocalypse Now) کار بر روی فیلم‌های پدرخوانده به‌خصوص قسمت سوم را شروع کرده‌ است. در کنار تقویت صدا و تصویر، این قسمت شروع و پایانی متفاوت نیز دارد. علاوه‌براین، صحنه‌ها، تصاویر و همچنین موسیقی هم دستخوش تغییر شده‌اند. این پروژه اهداف موردنظر نویسنده،‌ ماریو پوزو و فورد کوپولا از ساخت قسمت سوم پدرخوانده را منعکس می‌کند و به قول فورد کوپولا: «یک نتیجه‌گیری مناسب‌تر از پدرخوانده و پدرخوانده: قسمت سوم». ستاره‌های این فیلم آل‌ پاچینو، دایان کیتن، اندی گارسیا، فرانک دمبروزیو، بریجیت فوندا، جورج همیلتون، جو مانتگنا، تالیا شایر، ایلای والاک، سوفیا کوپولا و رف ولونه هستند. بسیاری از طرفداران این فیلم از ایده‌ فورد کوپولا برای بازسازی این فیلم‌ها استقبال نکرده‌اند و اصلا برای تماشای تغییرات در نسخه‌ جدید کنجکاو نیستند.

در جشن سی‌امین سالگرد فیلم پدرخوانده: قسمت سوم، نویسنده و کارگردان نسخه‌ بازسازی‌شده‌ قسمت سوم از این مجموعه ‌فیلم را ارائه می‌کند. مایکل کورلئونه (با بازی آل پاچینو) که ۶۰ ساله شده به دنبال راهی است تا خانواده‌اش را از شر جرم و جنایت رها کند و جانشین مناسبی برای امپراتوری‌اش پیدا کند. ونسان (با بازی اندی گارسیا) شاید جانشینی را از آن خود کند و یا شاید بارقه‌ امیدی برای تغییر در کسب‌وکار مایکل باشد.

بازسازی صدا و تصویر فیلم تحت نظارت شرکت امریکن زوتروپ و پارامونت پیکچرز انجام می‌شود. کارگردانی این نسخه را مثل نسخه‌ قبلی، فورد کوپولا انجام خواهد داد. فیلم ماهی جنگی (با عنوان اصلی Rumble Fish)، انجمن پنبه (با عنوان اصلی The Cotton Club)، پگی سو ازدواج کرد (با عنوان اصلی Peggy Sue Got Married) و تاکر: مردی در رویاهای خود (با عنوان اصلی Tucker: The Man and His Dream) در دیگر‌ فیلم‌هایی است که فورد کوپولا در اواخر دهه‌ ۹۰ ساخته است. پارامونت تاریخ چهارم دسامبر (۱۴ آذر ۱۳۹۹) را برای اکران این فیلم و ۸ دسامبر (۱۸ آذر) را برای انتشار نسخه‌ بلوری در نظر گرفته است. آیا شما مشتاق تماشای این فیلم هستید؟ تریلر فیلم جدید پدرخوانده ۳ را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: First Showing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil