تریلر فیلم «ساخت ایتالیا»؛ لیام نیسون و بازسازی خانه و خاطره‌ها

تریلر فیلم «ساخت ایتالیا» منتشر شد؛ لیام نیسون و مایکل ریچاردسون در اثری با محوریت اهمیت خانواده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «ساخت ایتالیا» با عنوان اصلی «Made In Italy»، روایتگر داستانی احساسی، درباره پدر و پسری است که حین بازسازی خانه قدیمی‌شان به بازسازی رابطه‌شان هم می‌پردازند.
لیام نیسون و مایکل ریچاردسون در این اثر که با محوریت اهمیت خانواده ساخته شده است، حضور خواهند داشت. اولین نمایش این فیلم به شکل اکران عمومی در سالن‌های نمایش و به‌طور همزمان در پلتفرم‌های وی‌اودی، در تاریخ هفتم آگوست انجام می‌شود. آنچه از تریلر فیلم «ساخت ایتالیا» دیده‌ایم نشان می‌دهد که مخاطبین تابستانی سینما را کمی از مشکلات روزمره دنیا جدا خواهد کرد.
در ادامه، خلاصه داستان این فیلم را خواهید خواند:
«ساخت ایتالیا»، داستانی احساسی و درباره هنرمندی بوهمین در لندن به نام رابرت (با بازی نیسون) است که برای فروش سریع خانه به ارث رسیده از همسرش با همراهی پسر عجیب‌وغریبش جک (با بازی ریچاردسون) به شهر توسکانی در ایتالیا می‌آید. او که انتظار روبه‌رویی با ویلایی زیبا اما بسیار نیازمند تعمیر را نداشته است، تصمیم می‌گیرد برای فروش بهتر کمی آن را بازسازی کند. روند بازسازی با توجه به رابطه عجیب‌وغریب میان پدر و پسر چندان امیدوارانه پیش نمی‌رود.

لینزی دانکن و والریا بیللو در کنار نیسون و ریچاردسون در این فیلم حضور دارند. دانکن در این فیلم نقش یک زن تبعیدشده را بازی می‌کند که برای گذران زندگی، ویلا‌های موجود در منطقه را می‌فروشد. از همین بابت، توجه رابرت (نیسون) برای فروش ویلا به او جلب می‌شود. بیللو نیز در نقش دختر جوان و سرزنده و البته آشپز ماهر ایتالیایی حضور دارد که با جک (ریچاردسون) وارد رابطه عاشقانه می‌شود. البته بیللو این رابطه را صرفاً برای ایجاد حس حسادت در همسر قبلی‌اش شروع می‌کند.
فیلم «Made in Italy»، اولین تجربه کارگردانی جیمز دارسی است که پیش‌تر با نقش ادوین جارویس در دنیای سینمایی مارول شناخته شده بود. او اخیراً در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون بسیاری، چون «میهن»، «دانکرک» و «The Hot Zone» ایفای نقش کرده است.
نیسون نیز اخیراً در فیلم‌هایی چون «مردان سیاهپوش : بین‌المللی»، «عشق معمولی» و «دزد صادق» حضور داشته است.
این فیلم توسط پیپا کراس، سم تیپرهیل، الساندرو ماسچرونی و دیوید کامپوس پاونچلی تهیه شده است. «Made in Italy» به همت کمپانی پخش آی‌اف‌سی فیلمز به دست مخاطبان خواهد رسید.

تریلر فیلم «ساخت ایتالیا» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil