اولین تریلر فیلم مولان را ببینید

شرکت دیزنی اولین تریلر فیلم مولان را منتشر کرد. این فیلم که اقتباسی سینمایی از انیمیشنی با همین نام است در ۸ فروردین‌ماه سال آینده اکران می‌شود.

شرکت دیزنی اولین تریلر فیلم مولان را منتشر کرد. فیلمی که از انیمیشنی با همین نام که در سال ۱۹۹۸ به نمایش درآمده بود، ساخته می‌شود. بازیگر نقش مولان در این فیلم «لیو ییفئی» است که در فیلم‌هایی مانند «Hanson and the Beast»، «The Chinese Widow» و «Once Upon a Time» بازی کرده بود. این تریلر در جریان مسابقه فینال جام جهانی زنان به نمایش درآمد. در اولین تریلر فیلم مولان نگاهی به  برخی مبارزه‌های هم می‌شود و حتی اسب مولان که «خان» نام داشت هم به نمایش در می‌آید.

تریلر فیلم مولان

کارگردان فیلم مولان «نیکی کارو» خواهد بود که فیلم‌هایی مانند «آن شرلی و یک ایی»، «همسر نگهبان باغ وحش» و «مک‌فارلند، آمریکا» را ساخته است. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان به «دانی ین» و «جیسون اسکات لی» اشاره کرد. «هری گرگسون-ویلیامز» هم قرار است موسیقی‌های این فیلم را تولید کند. او سازنده موسیقی‌ فیلم‌هایی «قلمرو بهشت»، «شرک» و «مریخی» بوده است. فیلم مولان قرار است در تاریخ ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ اکران شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم مولان را ببینید:

در حال حاضر چند سالی می‌شود که شرکت دیزنی به ساخت فیلم از روی انیمیشن‌های کلاسیک خود روی آورده است. اکثر این فیلم‌ها هم در سینما با فروش خوبی مواجه می‌شوند. جدیدترین اقتباس سینمایی از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی علاءالدین است که فروش ۹۰۰ میلیون دلار را در سرتاسر دنیا پشت سر گذاشته است. تا چند وقت دیگر هم فیلم «شیر شاه» اکران می‌شود.


۵۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۰؛ از فیلم‌های جذاب تابستانی تا درام‌های پاییزی


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil