آنتونی هاپکینز و اولیویا کلمن در تریلر فیلم «پدر»

آنتونی هاپکینز و اولیویا کلمن، هر دو در حرفه‌ خود خبره هستنند. همکاری این دو بازیگر در سکانس‌های احساسی و نمایش رابطه‌ پدر‌دختری‌شان، تماشاگر را مجذوب می‌کنند.

پیش‌بینی برندگان جوایز اسکار از همین الان شروع شده ‌است. هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم اسکار ۲۰۲۱ متفاوت از سال‌های دیگر برگزار خواهد شد، اما به نظر می‌رسد فیلم «پدر» (با عنوان اصلی «The Father») بتواند جایزه‌های زیادی را از آن خود کند؛ به‌خصوص جایزه‌ بهترین بازیگران اصلی. آنتونی هاپکینز و اولیویا کلمن، هر دو در حرفه‌ خود خبره هستنند. همکاری این دو بازیگر در سکانس‌های احساسی و نمایش رابطه‌ پدر‌دختری‌شان، اشکمان را درمی‌آورد و البته این فیلم با پیچیدگی‌هایی دارد که  ذهنمان را به خود مشغول می‌کند؛ چنین اثری قطعا ارزش نامزد شدن برای جایزه اسکار را دارد. اگر نگاهی به تریلر فیلم «پدر» بیندازید خواهید دید هاپکینز نقش مردی را بازی می‌کند که پا به میان‌سالی گذاشته‌ و ذهنش درست کار نمی‌کند، از طرفی کلمن (در نقش دخترش آنا) اعتمادش را نسبت به او کاملا از دست داده است.


پیش‌بینی نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار ۲۰۲۱


فیلم «پدر» درباره‌ بیماری زوال عقل و سوتفاهم‌ها و پیچیدگی‌هایی‌است که در پی آن به وجود خواهند آمد. در صحنه‌هایی، بیننده اعتمادش را نسبت به آنتونی (با بازی آنتوتی هاپکینز)از دست می‌دهد و مدام این سوال پیش می‌آید که: واقعیت چیست؟ چه کسی حقیقت را می‌گوید؟ بازیگران به بهترین نحو ممکن توانسته‌اند حسشان را به بیننده منتقل کنند و در درگیرکردن مخاطب نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند. بنا به همین دلایل، فیلم «پدر» لایق جایزه‌ اسکار است.

بالاخره فلوریان زلر کارگردان فیلم، نمایش‌نامه‌ فرانسوی زبانش به نام «پدر» (با عنوان اصلی «le père» که در سال ۲۰۱۲ نوشته شد و به اجرا رفت) را با کمک کریستوفر همپتون به فیلم‌نامه تبدیل کرد. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، بازیگران اصلی این فیلم، هاپکینز و کلمن هستند و از بازیگران نقش مکمل می‌توان به مارک گیتیس، روفس سوئل، اولیویا ویلیامز و ایموجن پوتس اشاره کرد.

در این فیلم همه چیز عالی است و این‌طور به نظر می‌رسد که می‌تواند موفقیت‌های زیادی را در اسکار به‌دست‌آورد. (البته نمی‌توان چیزی را تضمین کرد). «پدر» اوایل سال ۲۰۲۱ در سینماهای انگلیس اکران خواهد شد. تریلر فیلم «پدر» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil