این شما و این سس کچاپ سینما

همه آنچه می‌خواهید درباره ثور: عشق و تندر بدانید

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) چهارمین فیلم ابرقهرمانی با محوریت شخصیت تور یل ثور بر اساس کتاب‌های مصور مارول است که بیست‌ونهمین فیلم در جهان سینمایی مارول به شمار می‌رود. «تور: عشق و تندر» که ترکیب بازیگران واقعاً پرستاره‌ای دارد و قطعاً یکی از دلایل بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری‌اش نیز همین موضوع است، به عنوان یکی از فیلم‌های فاز چهارم جهان سینمایی مارول اکران شده؛ و با فروش جهانی بیش از ۵۰۵ میلیون دلار در رتبه هفتم پرفروش‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۲ قرار گرفته است.
یک نکته مهم؛ به دلیل نوع شهرت، تفاوت زبانی و سرچ‌‌های گوگلی، مجبور شدیم در این متن از ۲ عنوان «ثور» و «تور» برای شخصیت اول این فیلم استفاده کنیم. این اشتباه عمدی را بر ما ببخشید!

زمان پخش فیلم ثور کی است؟

بعد از فروش به نسبت موفق فیلم ثور: عشق و تندر در سینماها و استریم‌ها، ۸ سپتامبر ( در واقع ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ خودمان) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

عوامل و بازیگران فیلم ثور: عشق و تندر

کارگردان: تایکا وایتیتی، فیلمنامه‌نویسان: تایکا وایتیتی و جنیفر کِیتین رابینسن، مدیر فیلمبرداری: بری ایدویین، تدوینگران: متیو اشمیت، پیتر اس. الیئت، تیم روش و جنیفر وِچیارِلو، آهنگسازان: مایکل جاکینو و نامی مِلوماد

بازیگران: کریس همسورث (ثور)، کریستین بیل (گور سلاخ خدایان)، ناتالی پورتمن (جین فاستر/ مایتی تور)، تسا تامپسون (والکری)، تایکا وایتیتی (صداپیشه کورگ)، جیمی الکساندر (سیف)، راسل کرو (زئوس)، کریس پرت (پیتر کوییل/ استار-لُرد)، دیو باتیستا (درکس)، وین دیزل (صداپیشه گروت)، بردلی کوپر (صداپیشه راکت) و…

 

خلاصه داستان فیلم ثور: عشق و تندر

بازنشستگی ثور به‌هم می‌خورد چون سر و کله قاتلی کهکشانی پیدا می‌شود که با نام گور، ملقب به سلاخ خدایان، شناخته می‌شود؛ و از لقبش پیداست که انقراض خدایان را دنبال می‌کند. تور برای نبرد با این تهدید بزرگ از کمک والکری‌شاه، کورگ و دوست سابق خود جین فاستر (که در کمال تعجب تور، می‌تواند پتک جادویی او را به کار بگیرد) کمک می‌گیرد. آن‌ها با هم راهی یک ماجراجویی کیهانی دلخراش می‌شوند تا به راز انتقام سلاخ خدایان پی ببرند و پیش از آن‌که دیر بشود جلوی او را بگیرند.

 کریس همسورث در تور عشق و تندر

نظر منتقدان درباره فیلم تور: عشق و تندر

کولایدر | امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰

تِریس لَکسِن | غافلگیرکننده است که پس از این همه وقت، ثور به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های جهان سینمایی مارول، سرافراز ایستاده است. این چیزی نبود که ما پس از دنباله «تور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) فکرش را می‌کردیم اما این تور بسیار با خدای اَزگاردیئن جوان دو قسمت اول این مجموعه فیلم‌ها متفاوت است. همه می‌دانند که از وقتی تایکا وایتیتی پا به دنیای این مجموعه گذاشت، داستان احیا شد و حالا او در قسمت چهارم نه‌فقط به آنچه در «ثور: رگناروک» خلق کرد – با شوخ‌طبعی ناهنجار و زیبایی‌شناسی رنگارنگ آن – ادای دین و احترام می‌کند بلکه به پیش از آن هم توجه ویژه‌ای می‌کند و نگاه پیچیده‌ای به خدای تندر می‌اندازد.

بهترین فیلم های ۲۰۲۲

تایکا وایتیتی با «عشق و تندر» همان سینمای خودش را به طور کامل تکرار و دنبال کرده است. فیلمنامه را با همکاری جنیفر کیتین رابینسن نوشته است و DNA او در سراسر فیلم به چشم می‌آید. عجیب و غیرعادی، بامزه، با تاثیرپذیری‌هایی از سبک کمدی اسلپ‌استیک، دُز سنگینی از شور و احساس، و کمی هم غم‌واندوه؛ که وقتی صحبت از اثری از وایتیتی می‌شود، فرمول آشنایی است اما نه از آن فرمول‌هایی که جذابیت و افسون خود را از دست داده‌اند. بیشتر نماهای فیلم جوری طراحی و گرفته شده‌اند که انگار مستقیم از صفحه‌های یک کتاب مصور بیرون آمده‌اند، با همان سایه‌های موثر، رنگ‌های دراماتیک و چشم‌اندازهای گسترده.

شما به‌راحتی می‌توانید «عشق و تندر» را فیلمی فراتر از تصور توصیف کنید چون هم یک ابرقهرمان جدید را معرفی می‌کند، هم یک آدم‌بد تازه، و هم چند شخصیت جدید که به‌طور حتم می‌توانیم در داستان‌های آینده بیش‌تر از آن‌ها ببینیم؛ و در ضمن، اطلاعات مارولی تازه‌ای برای بررسی کردن در اختیار ما قرار می‌دهد. نیمه اول فیلم شاید با این همه بخش‌های متحرک کمی دچار لکنت باشد و اگر بازی‌های قوی بازیگران نبود احتمالاً از هم فرو می‌پاشید؛ اما نیمه دوم اوج می‌گیرد و صحنه‌های نبرد باشکوهی را عرضه می‌کند و با دقت به مضمون اصلی فیلم می‌پردازد که پذیرفتن همه نوع عشق -رمانتیک، افلاطونی، خانوادگی- است. «ثور ۴ عشق و تندر» در باب پذیرا بودن و آسیب‌پذیری است، درباره این است که خواهان عاشق شدن باشیم، حتی اگر معنی‌اش آزرده شدن باشد؛ و این درس فیلم است.

کریس همسورث در فیلم تور عشق و تندر

ورایتی | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

اوئن گلیبرمن | فیلم ثور: عشق و تندر به‌هیچ‌وجه استاندارد نیست؛ که این اتفاق خوبی است. وایتیتی نیوزیلندی که فیلمساز زبردست و جدی‌ای است با شوخ‌طبعی‌های گستاخانه خاص خودش، این فیلم را هم بر لحن برنده فیلم قبلی این مجموعه، «تور: رگناروک» بنا کرده است؛ و البته که مثل همان فیلم، انسانیت خلاف عرفی را هم در بر گرفته که شوخ‌طبعی‌های گستاخانه و لودگی‌های فیلم را توجیه می‌کند. وایتیتی این هوشمندی را دارد که اگر در حین ساخت یک فیلم مارولی آن را دست نمی‌اندازد، اما آن را -حتی- از تماشاگران هم جدی‌تر می‌گیرد… من فیلم‌های مارولی زیادی را دوست دارم اما آن‌ها فقط همانی هستند که هستند: محصولات سینمای تجاری؛ اما این یکی آن‌قدر جسارت حیرت‌انگیز و بارقه‌های امید دارد که بتوان آن را یک قصه پریان نامید.

تلگراف | امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

رابی کالین | وقتی کوین فایگی تهیه‌کننده، جهان مارول را بنیان گذاشت، انگار معادل سس گوجه کچاپ را در سینما ابداع کرد. او به دستور پخت خوراکی رسیده بود که با جوانه‌ها/گیرنده‌های چشایی عموم تماشاگران به‌خوبی جور بود و همه احساس‌ها را با توازن فرمول جادویی‌اش شامل می‌شد؛ اما تلاش‌های اخیر مارول استودیوز برای گسترش این طعم به ساخت فیلم‌های پرطمطراق و ملغمه‌ای مثل «ایترنال‌ها» (Eternals) و دنباله امسال «دکتر استرنج» انجامید که فقط محدودیت‌های فرمول تولیدی مارول را عیان‌تر کردند. در این میان آنچه لازم بود، چرخشی تازه و بهبودیافته بر این طعم کلاسیک مارولی بود؛ مزه‌ای که دوباره بتواند سروصدای سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ را در ذائقه سینمایی ۲۰۲۲ تکرار کند.

تسا تامپسون

نیویورک تایمز | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

مانولا دارگیس | بازیگوشی وایتیتی فیلم را شناور نگه داشته است اما اصرار بر دوست‌داشتنی بودن ثور و همین‌طور محبوبیت و مرد-بودن او، به یک بن‌بست خلاقه بدل شده است. با وجود این، فیلم جذابیت‌های خودش را دارد، از جمله حضور کریس همزورث، تسا تامپسون و راسل کرو.

شیکاگو سان-تایمز | امتیاز ۵۰ از ۱۰۰

ریچارد روپر | ثور یک شوخی است. این حکم همان‌قدر که یک نظر است، یک واقعیت هم هست؛ چون «ثور: عشق و تندر» یکی از مضحک‌ترین و کم‌اهمیت‌ترین حماسه‌ها در تاریخ جهان سینمایی مارول است؛ فیلمی افسار گسیخته و احمقانه که در نهایت، فصلی ناامیدکننده و بی‌ربط در داستان دنباله‌دار خدای تندر به شمار می‌رود؛ خدایی که انگار با هر فیلم، بیشتر سرنخ ماجرا از دستش خارج می‌شود. او اغلب خنگ‌ترین ابرقهرمان این جهان است و تقریباً به هر بحرانی با کنایه و شوخی جواب می‌دهد یا با اشاره غرورآمیز به بزرگی‌اش!

هالیوود ریپورتر | امتیاز ۴۰ از ۱۰۰

دیوید رونی | تایکا وایتیتی سال ۲۰۱۷ با «ثور: رگناروک» این ابرقهرمان را با اتکا بر کمدی بی‌پرده و بی‌ادبانه خود احیا کرد و فیلم را به بازتابی از بازیگوشی‌های فرهنگ عامه بدل کرد که در فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» جواب داده بود؛ اما این بار از همان چاه برداشت کم‌تری دارد و در نتیجه شوخی‌ها، افراطی و طاقت‌فرسا شده‌اند و هر نوع هیجان، شکوه اساطیری یا احساس خطر پیرامون چالش‌های پیش روی خدای تندر را از بین برده‌اند. کریس همسورث همچنان مرد خوش‌تیپ و کم‌هوش عضلانی است اما در فیلمی که بیش از حد با شوخی پر شده است و در روایت یک داستان درگیرکننده و جذاب، کاملاً ناشیانه عمل می‌کند.

ناتالی پورتمن در فیلم تور عشق و تندر

امتیازهای تماشاگران و منتقدان به فیلم ثور: عشق و تندر

پس از خواندن نظر منتقدان شناخته‌شده، بد نیست امتیاز کاربران سایت «آی‌ام‌دی‌بی» و دو سایت مطرح جمع‌آوری آرای منتقدان را هم ببینید.

ردیف نام سایت امتیازدهنده‌ها امتیاز میانگین تعداد آراء
۱ IMDb کاربران ۶.۸ از ۱۰ ۱۱۴ هزار و ۲۷۷ کاربر
۲ متاکریتیک منتقدان برتر ۵۷ از ۱۰۰ بر اساس ۶۴ نقد
۳ راتن تومیتوز عموم منتقدان ۶.۶ از ۱۰ بر اساس ۳۸۴ نقد

تماشای آنلاین فیلم تور عشق و تندر

ثور از کجا شروع شد؟ فیلم تور: عشق و تندر چطور شکل گرفت؟

مدت کوتاهی پس از نمایش عمومی سومین قسمت از این فیلم‌ها یعنی «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) در نوامبر ۲۰۱۷، کارگردان آن فیلم تایکا وایتیتی و مدیران «مارول استودیوز» دیدار کردند تا درباره ایده‌های ساخت فیلم دیگری در این مجموعه صحبت کنند؛ فیلمی که چراغ سبز تولیدش در پی واکنش‌های مثبت به «رگناروک» داده شد. کریس همسورث در ماه ژانویه ۲۰۱۸ علاقه‌مندی‌اش به بازی دوباره در نقش تور را ابراز کرد، در حالی که مدت قراردادش با «مارول استودیوز» تا پایان بازی در «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) محصول ۲۰۱۹ بود. همسورث یک ماه بعد هم گفت که اگر «فیلمنامه عالی دیگری» در کار باشد، دوست دارد یک بار دیگر به این جهان داستانی برگردد. البته همزورث پیش از ساخت «رگناروک» از بازی در قالب این شخصیت خسته شده بود و به گفته خودش این وایتیتی بود که علاقه‌اش را احیا کرد.

وایتیتی در ژوییه ۲۰۱۹ قرارداد نویسندگی و کارگردانی چهارمین فیلم «تور» را امضا کرد و گفت که علاقه‌ای به تکرار کارشان در «رگناروک» ندارد و در عوض «می‌خواهم کاری جالب‌تر برای خودم انجام بدهم تا کل مجموعه، جانی بگیرد و مطمئن شوم که از نظر خلاقه هم خودم انرژی بیش‌تری گرفته‌ام.» پایان همین ماه بود که کوین فایگی رییس مارول استودیوز در رویداد کامیک-کان سن دیئگو، نام و تاریخ نمایش عمومی قسمت چهارم را اعلام کرد و خبر رسید که همسورث و تسا تامپسون با همراهی ناتالی پورتمن برمی‌گردند. پورتمن که در قسمت سوم بازی نکرده بود، در پی دیداری با وایتیتی، بازی در فیلم را قبول کرد چون وایتیتی در خصوص بازگشت شخصیت او به این فیلم آزادی عمل خلاقه داشت و پیشنهاد کرده بود که شخصیت پورتمن به شکلی متفاوت و تازه به داستان برگردد.

کریس همسورث که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هم هست، برای بازی‌اش بیست میلیون دلار دستمزد گرفت که در قیاس با دستمزدش در ۳ فیلم قبلی جهان سینمایی مارول یعنی «رگناروک»، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: پایان بازی» پنج میلیون دلار افزایش داشت.

دان هاروین، وزیر هنرهای ایالت نیو ساوت ولز استرالیا، در پایان ژوییه همان سال اعلام کرد که چهارمین فیلم «تور» در «فاکس استودیوز استرالیا» در سیدنی فیلمبرداری می‌شود؛ بلافاصله پس از دیگر فیلم مارول با عنوان «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings). «تور: عشق و تندر» هفده میلیون دلار کمک مالی از دولت‌های استرالیا و ایالت نیو ساوت ولز گرفت. از سوی دیگر، دیوید گرنت، نایب رییس مارول استودیوز، گفت که فیلمبرداری پشت‌سرهم این دو پروژه، فرصت‌های شغلی زیادی را برای بومیان ایجاد خواهد کرد و انتظار می‌رود «عشق و تندر» ۱۲۷ میلیون دلار برای اقتصاد این کشور درآمد داشته باشد؛ و افزود: «این استودیو حتی می‌تواند با موسسه‌های آموزشی بومی همکاری کند تا فرصت‌هایی برای کارآموزی ایجاد شود.»

کریستین بیل در فیلم تور عشق و تندر

کریستین بیل در ژانویه ۲۰۲۰ مذاکره برای بازی در فیلم را شروع کرد و یک ماه بعد تامپسون گفت که او نقش آدم‌بد داستان را بازی خواهد کرد. وین دیزل هم که در فیلم‌های جهان سینمایی مارول صداپیشه شخصیت گروت (درخت) است خبر داد که شخصیت‌های «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) در این فیلم ظاهر می‌شوند؛ اما اوایل ماه آوریل بود که دیزنی تاریخ اکران بیش‌تر فیلم‌های فاز چهارم مارول را به دلیل شیوع جهانی کرونا تغییر داد. پیش‌تولید «عشق و تندر» هم به تاخیر افتاد تا این‌که در نهایت، فیلمبرداری از اوایل ۲۰۲۱ شروع شد.

 

آیا می‌دانیدها

  • کریستین بیل پس از بازی در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) در سال ۲۰۱۲، امکان بازی دوباره در فیلم‌های ابرقهرمانی یا اقتباسی از کتاب‌های مصور را رد کرد و از زاویه دید بازیگری گفت که علاقه‌ای به این دست فیلم‌ها ندارد، به‌خصوص که تجربه پوشیدن لباس بتمن برایش ناخوشایند و رنج‌آور بود. او به خاطر درخواست بچه‌هایش بازی در «تور: عشق و تندر» را پذیرفت.
  • خانواده کریس همسورث در این فیلم نقش‌هایی را بازی کرده‌اند: پسرانش ساشا و تریستن، نقش ثور جوان را بازی کرده‌اند؛ دخترش ایندیا رُز، نقش دختر گور را بازی کرده است؛ برادرش لوک در قالب بازیگر تئاتری ظاهر شده که نقش تور را بازی می‌کند؛ و همسرش السا پاتاکی، نقش عشق سابق تور را ایفا کرده است.
  • کریس همزورث در هشتمین ایفای نقش ثور به بزرگ‌ترین فیزیک خود رسیده است با وزنی ۱۰۵ کیلویی. ظاهراً او زیر نظر مربی قدیمی‌اش، لوک زوکی، کار کرده و در زمان فیلمبرداری هم برای حفظ عضلات خود، روزی هشت بار غذا می‌خورد تا حجمش را از دست ندهد.
  • کریستین بیل به دلیل تداخل برنامه‌هایش تا مرز خارج شدن از پروژه پیش رفت. او معمولا ترجیح می‌دهد وقفه‌های طولانی‌تری میان فیلم‌هایش باشد اما این بار فقط ۳ روز پس از پایان فیلمبرداری در لس‌آنجلس و شروع قرنطینه اجباری کووید-نوزده در استرالیا وقت داشت. در این مورد نیز بچه‌هایش بودند که در نهایت او را متقاعد کردند.
  • ناتالی پورتمن در گفت‌وگویی مجزا به «توتال فیلم» گفت که کریستین بیل با لباس‌های شخصیتش بسیار وحشتناک شده بود: «اگر بچه‌ها او را می‌دیدند جیغ‌کشان پا به فرار می‌گذاشتند. او خیلی خیلی ترسناک شده بود و البته که بازیگر فوق‌العاده‌ای هم هست. عجیب‌تر این بود که وسط برداشت‌ها یک گپ عادی شروع می‌شد که همچنان با ظاهر ترسناک او در مغایرت بود.»
  • کریس پرت که خودش ستاره فیلم‌های اکشن است، سوای این واقعیت که داماد افسانه بدن‌سازی آرنولد شوارتزنگر است، در گفت‌وگویی اعتراف کرد که از فیزیک کریس همزورث در فیلم حیرت کرد: «مردم واقعاً از هیکل او شگفت‌زده خواهند شد. او در بهترین حالت خود است و همه را شگفت‌زده می‌کند. او در زندگی واقعی هم از نظر فیزیکی خدایی شده بین انسان‌ها. او واقعاً «بزرگ» شده است.»
  • ثور اولین شخصیت در جهان سینمایی مارول است که برای خودش صاحب چهار فیلم مستقل شده است و البته تا ماه ژوییه ۲۰۲۲ (تیر و اوایل مرداد ۱۴۰۱) تنها شخصیت چهارفیلمی مارول هم هست.
  • کریس همسورث از شخصیت گور، به عنوان آدم‌بد محبوبش در جهان مارول نام برده است.
  • جلیقه تور تصویری از یک ساختار درخت‌مانند دارد که از نُه شکل دایره‌گون تشکیل شده است. این طرح برگرفته از ایگدراسیل – یا یگدراسیل – درخت جهان در اساطیر اسکاندیناوی (نورس) است که کیهان و نُه قلمروی آن را ترسیم کرده است.

کریس پرت در فیلم تور عشق و تندر

  • طراحی عنوان فیلم با الهام از زیرژانر «شمشیر و جادوگری» صورت گرفته است که در دهه ۱۹۸۰ محبوبیت ویژه‌ای داشت.
  • صحنه‌ای که کورگ با بچه‌ها در غار صحبت می‌کند ارجاعی است به فیلم «مد مکس آن سوی تاندردوم» (Mad Max Beyond Thunderdome) محصول ۱۹۸۵ که صحنه مشابهی دارد که در آن بچه‌ها درباره پروتاگونیست فیلم می‌شنوند. هر دوی این فیلم‌ها در استرالیا فیلمبرداری شدند.
  • لهجه یونانی شخصیت زئوس، ایده راسل کرو بود. کارگردان می‌خواست این خدای یونانی با لهجه انگلیسی صحبت کند و برای همین از کرو خواست که یک برداشت را با لهجه یونانی و یک برداشت را با لهجه انگلیسی بگوید. بعد از آن بود که تایکا وایتیتی به این نتیجه رسید که حق با کرو بوده و لهجه یونانی بهتر جواب می‌دهد.
  • مردمان کادیجال و بیدیجال که بومیان و مالکان اصلی سرزمین‌هایی هستند که «ثور ۴» در استرالیا در آن‌ها فیلمبرداری شد، پیش از شروع فیلمبرداری از تایکا وایتیتی (بازیگر و کارگردان) با برپایی یک مراسم دود سنتی و رقاصان گامای، استقبال کردند.
  • یکی از خدایان شهر اومنیپوتِنس، «بائو خدای دامپلینگس» است. چنین خدایی اصلا وجود ندارد و این صرفا ادای دینی به فیلم کوتاه کمپانی دیزنی با عنوان «بائو» (Bao) محصول ۲۰۱۸ است.

برگرفته از منابع مختلف

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

17 نظر
  1. SG88 می‌نویسد

    اگه همه چیزو دربارش مینویسین، چرا خودتون نذاشتینش؟

  2. SG88 می‌نویسد

    اگه همه چیزو دربارش مینویسین، چرا خودتون نذاشتینش؟؟؟!!!

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      نوشتن نیاز به مجوز نداره، پخش کردن بله!

  3. M می‌نویسد

    چرا فیلم تور ۴ رو نزاشتین خودتون میگی ۱۴۰۱ اردیبهشت من فقط از فیلیمو میبینم فیلم هارو جاهای دیگه کیفیت خوبی ندارن 😕

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      چشم پیگیری می‌کنیم

  4. محمد عرفان صادقی می‌نویسد

    یکی از پرفروش ترین فیلم مارول میشه

  5. محمد عرفان صادقی می‌نویسد

    نگران نباش ما که فیلم رو ندیدیم شاید قوی کردند در حدی غیر قابل تصور

  6. محمد عرفان صادقی می‌نویسد

    مورد انتظار ترین فیلم ۲۰۲۲ مارول (از نظر من)

  7. فاطمه زهرا می‌نویسد

    واقا این مارول خیلی به تور دبیگه بی احترامی کرد اول که چاقش کرد بعد که چکششو کاپیتان امریکا هم تونست برداره حالا هم که یک تور مونث من نمیخواستم به جز تور کسی خدای اذرخش شه

  8. P می‌نویسد

    اگر یادتون باشه ، اوایل ثور :رگناروک ، یک نمایش وجود داشت که صحنه ی مرگ لوکی توی ثور :دنیای تاریک رو برای آزگاردی ها بازسازی میکرد. مثل یک جور مراسم قدر دانی.
    مت دیمون ، بازیگر نقش لوکی داخل نمایش ه.
    به نظر من بهترین لوکی ، لوکی تام هیدلستون هT-T آخه چرا اینجا نیستT_____T

  9. هعی می‌نویسد

    یه سوال تام هیدلستون مگه بازیگر نقش لوکی نبود؟!
    پس من دیمون کیه؟

  10. هعی می‌نویسد

    یه سوال تام هیدلستون مگه بازیگر نقش لوکی نبود؟!

  11. رامین می‌نویسد

    تا خرخره از این جین فاستر متنفرم وبدتر اینکه قراره ثور مونث باشه میولنیر فقط باید متعلق به ثور واقعی باشه نه اینکه هر بزی بیاد برش داره تبدیل بشه به خدای آذرخش ،حالا کاپیتان آمریکا برش داشت ولی یکم ابهت داشت،و اینکه باید خدای شرارت یا همون لوکی رو هم تو فیلم جا میدادن تا جذابیش دو چندان بشه.

  12. سهیل می‌نویسد

    من هم با نظر دوستان موافق هستم
    اما اگه تغییر بزرگی ایجاد بشه فیلم از یکنواختی در میاد
    میونلین هم که تو ثور رگناروک شکست و اونی که دست کاپیتان آمریکا بود یه میونلین قلابی بود 😉😉
    دست ثور هم که اون تبره بود
    ولی در کل اودین هم به ثور گفت اون فقط یه وسیله برای کنترل قدرتته
    بنظر فروش این فیلم به انداره رگناروک نمیشه

  13. T می‌نویسد

    خیلی مضخرف میشه که ثور مونث داشته باشیم مخصوصا جین فاستر بنظرم اصلا خوب نیست …
    مخصوصا چکش ثور باید مطعلق به ثور باشه نه اینکه هرکس میاد بلندش کنه این هم مثل همونه شخصیت خدای آذرخش فقط باید مطعلق به ثوری باشه که میشناسیمش …

  14. امیرحسین می‌نویسد

    آره منم همینطوری هستم دقیقا حرف دل منو زدی منم از جین بدم میاد از والکری خوشم میاد دوست دارم ثور والکری باهم باشن تا ثور با جین! اصلا هم خوشم نمیاد چین ثور مونث بشه

  15. احمد می‌نویسد

    ثور تو فیلم رگناراک گفت که جین رو پس زده پس چطور دوباره میاد و ثور مونث میشه؟
    یعنی ثور می میره؟
    چقد از این جین بدم میاد،والکری خیلی از اون بهتره

fosil