جانی دپ در فیلم جدید «جانوران شگفت انگیز» حضور نخواهد داشت

جانی دپ در صفحه‌ اینستاگرامش نوشت: «کمپانی برادران وارنر از من خواست که از بازی در فیلم جدید «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» استعفا دهم؛ من هم با این درخواست موافقت می‌کنم.»

در دو قسمت قبلی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» (با عنوان اصلی «Fantastic Beats») جانی دپ را در نقش جادوگری به نام گلرت گریندل‌والد دیدیم. قرار بر آن بود که او نقش همین کاراکتر را در قسمت جدید بازی کند اما روز جمعه، کارگردان کارگردان این مجموعه رسما اعلام کرد جانی دپ او را همراهی نخواهد کرد و در فیلم جدید «جانوران شگفت انگیز» حضور نخواهد داشت.


تولید سریال هری پاتر توسط اچ‌بی‌او مکس | بازگشت جادوگران‌ هاگوارتز


روز جمعه، جانی دپ در صفحه‌ اینستاگرامش نوشت: «کمپانی برادران وارنر از من خواست که در این فیلم حضور نداشته‌ باشم و از بازی در فیلم جدید «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» و ایفای نقش گریندل‌والد استعفا دهم؛ من هم در کمال احترام با این درخواست موافقت می‌کنم.»

دلیل همکاری نکردن برادران وارنر با جانی دپ، حواشی طلاق او از امبر هرد بوده ‌است. مجله‌ خبری The Sun در سال ۲۰۱۸ مطلبی را درباره این بازیگر منتشر کرد و ادعا کرد جانی دپ توسط همسرش مورد خشونت خانگی قرار می‌گیرد. دپ گفته‌ بود که باید یک تصمیم جدی درباره‌ زندگی مشترکش بگیرد.

استودیو برادران وارنر خبر همکاری نکردن با جانی دپ را تایید کرد و همچنین اعلام کرد قبل از اکران این فیلم، نقش او توسط بازیگر دیگری دوباره فیلم‌برداری خواهد شد. این استودیو همچنین تاریخ انتشار فیلم جدید «جانوران شگفت انگیز» را از نوامبر ۲۰۲۱ به تابستان ۲۰۲۲ تغییر داده ‌است.

یکی از اعضای این استودیو گفت: «جانی دپ از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» جدا خواهد شد، از او برای همکاری‌هایش با ما تا به امروز تشکر می‌کنیم. مراحل تولید این فیلم هنوز تمام نشده‌ است و قرار است نقش گلرت گریندل‌والد دوباره بازی و فیلم‌برداری شود. این فیلم، تابستان سال ۲۰۲۲ در سینماها‌ی سراسر دنیا اکران خواهد شد.»

داستان این فیلم سال‌ها قبل از «هری پاتر» اتفاق افتاده و قرار است در پنج قسمت ساخته شود. جانی دپ در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» محصول ۲۰۱۶ حضور داشت اما نقش پررنگ‌تری را در «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» بازی کرد. اختلافاتی او با همسرش امبر هرد، زندگی کاری و حرفه‌ای دپ را تحت تاثیر قرار داده‌ است. با وجود اعتراض طرفداران و مخالفت‌های جی‌.کی‌ رولینگ، سرانجام تصمیم بر آن شد که دپ از پروژه کنار گذاشته شود.


بهترین فیلم‌های «هری پاتر»؛ از سنگ جادو تا جنایات گریندل‌والد


فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» فیلم موفقی بود و فروشش در گیشه به ۸۰۰ میلیون دلار رسید؛ به علاوه، در سراسر جهان مبلغ ۶۵۴ میلیون دلار فروش کرد.
روز جمعه، دپ از وفاداری و حمایت طرفدارانش تقدیر کرد و گفت: «پیغام‌های صمیمانه و نگرانی‌ چند روز اخیر شما عزیزان مرا بسیار تحت تاثیر قرار داده‌ است.»

او در آخر گفت: «رای ناعادلانه‌ دادگاه انگلیس مرا ناامید نخواهد کرد و من تمام تلاشم را برای افشای حقیقت خواهم کرد. من موفق خواهم شد و ثابت می‌کنم که همه چیز علیه من است و هیچ‌یک از این ادعاها حقیقت ندارند. این روزها و این لحظه‌ها، تعریف درستی از زندگی و شغل نیستند.»


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil