همکاری جان بویگا و پیمان معادی در فیلم گوین هود

جان بویگا در فیلم «آزمون» به کارگردانی گوین هود ایفای نقش خواهد کرد؛ پیش از این، خبر پیوستن پیمان معادی به این پروژه منتشر شده بود.

خیلی‌ها نگران تاثیر فعالیت‌های اجتماعی جان بویگا بر شغلش بودند ولی خوشبختانه او بدون هیچ خللی، همچنان مشغول کار است و به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم هیجان‌انگیز و جدید گوین هود، به نام «آزمون» (با عنوان اصلی «The Test») اضافه شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره حضور جان بویگا در فیلم «آزمون»، با فیلیمو شات همراه باشید.


مروری بر فیلم های پیمان معادی | درخشش یک ستاره


هود، داستان این فیلم را از کتابی به همین نام، نوشته‌ سیلواین نیوول الهام گرفته است. در این فیلم، پیمان معادی نقش مهاجری خونگرم و خوش‌صحبت را بازی می‌کند که قصد دارد در آزمون شهروندی شرکت کند. جان بویگا در فیلم «آزمون»، جوانی باهوش و یک روانشناس رفتاری است؛ او بر این آزمون نظارت دارد و قرار است با یک گروه تروریستی مقابله کند. این گروه را فردی متعصب و راست‌گرای افراطی رهبری می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این فیلم هیجان‌انگیز در دو مرحله و با مجموعه‌ای محدود فیلم‌برداری خواهد شد. گوین هود در این رابطه گفته است: «فکر ساخت فیلمی پرهیجان با موضوع روانشناسی، در آینده‌ای نه چندان دور، باعث ترس و وحشت من شده ‌است.»

فیلم مشترک بویگا و استیو مک‌کویین به نام «تبر کوچک» (با عنوان اصلی «Small Axe») از ماه نوامبر در سرویس آمازون پرایم قابل دسترسی است. او همچنین به فیلم‌ علمی تخیلی «دی کلوند تایرون» (با عنوان اصلی «They Cloned Tyrone») و فیلم درام و جنایی «تنهایی برهنه» (با عنوان اصلی «Naked Singularity») پیوسته است.


درباره همکاری جان بویگا و استیو مک‌کویین در فیلیمو شات بخوانید

جان بویگا و رابرت دنیرو ستارگان فیلم درام جنایی فرمول


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil