جایزه انجمن کارگردانان آمریکا در سال ۲۰۲۱ به کلویی ژائو رسید

انجمن کارگردان های آمریکا در هفتاد و سومین مراسم جایزه سالانه خود کلویی ژائو را به‌عنوان بهترین کارگردان برای فیلم عشایر انتخاب کرد.

جایزه هفتاد و سومین مراسم سالانه انجمن کارگردانان آمریکا به کلویی ژائو رسید؛ او در این مراسم عنوان بهترین کارگردان را به‌دست آورد تا به‌صف جوایز خود برای فیلم عشایر (با عنوان اصلی Nomadland) اضافه کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


جوایز مستقل گاتهام | بار دیگر شاهد درخشش عشایر بودیم
عشایر، فیلم برتر سال ۲۰۲۰ به انتخاب جامعه ملی منتقدان فیلم
نقد و بررسی فیلم سرزمین آواره ها یا عشایر | حکایت خانه‌به‌دوشان مدرن
رکورد عشایر در کسب جایزه بفتا ۲۰۲۱


جایزه انجمن کارگردانان آمریکا برای بهترین مستند هم به داریوس ماردر برای صدای متال (با عنوان اصلی Sound Of Metal) و مایکل دوک و گریگوری کرشاو برای شکارچیان ترافل (با عنوان اصلی The Truffle Hunters) اهدا شد.

لزلی لینکا گلتر جایزه بهترین درام تلویزیونی را برای فصل پایانی سریال میهن (با عنوان اصلی Homeland) دریافت کرد و سوزانا فوگل نیز جایزه بهترین کارگردانی را برای کمدی تلویزیونی خدمه پرواز (با عنوان اصلی In Case Of Emergency) به‌دست آورد.

همچنین اسکات فرانک جایزه دیگری را برای کار در سریال گامبی وزیر (با عنوان اصلی The Queen’s Gambit) در گروه فیلم تلویزیونی دریافت کرد.


برندگان گلدن گلوب ۲۰۲۱ مشخص شدند


منبع: EmpireOnlin


جایزه انجمن کارگردانان آمریکا در سال ۲۰۲۰ به سم مندس رسید

انجمن کارگردانان آمریکا


خبر منتشر شده در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۸
سم مندس، کارگردان فیلم تحسین‌شده «۱۹۱۷» پس از کسب جوایز متعدد، بالاخره موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم سینمایی بلند از انجمن کارگردانان آمریکا (DGS) شد. این موفقیت، مندس را به دریافت جایزه بهترین کارگردانی در نودودومین دوره جوایز اسکار نزدیک‌تر کرد.

فیلم «۱۹۱۷» پیش از این، جوایز بسیاری را از آن خود کرده است: جایزه بهترین تهیه‌کننده سال، جوایزی از انجمن منتقدان آمریکا،انجمن منتقدان هالیوود، انجمن فیلمبرداران آمریکا، انجمن تدوین و گلدن گلوب.

در مراسم اهدای جوایز انجمن کارگردانان آمریکا ، فیلم «هانی بوی» با عنوان اصلی«Honey Boy» به کارگردانی آلما هارل، جایزه اولین فیلم سینمایی بلند را از آن خود کرد. همچنین، استیون بوگنار و جولیا ریچرت جایزه بهترین فیلم مستند را دریافت کردند.

در بین مجموعه‌های تلویزیونی، جایزه شایستگی Kudos برای کارگردانی اولین فصل سریال«نگهبانان» با عنوان اصلی «Watchmen » از شبکه اچ.بی.او، به نیکول کاسل تعلق گرفت و بیل هیدر هم برای اپیزود «رونی/لی‌لی» از سریال«بری» با عنوان اصلی «Barry» برنده جایزه شد.

در این مراسم، جایزه حوزه برنامه‌های متنوع و گفت‌وگو محور،اخبار و برنامه‌های ورزشی به اندی فیشر و جیمز باروز برای اجراهای زنده و برنامه‌های سرگرم‌کننده «آل این د فمیلی» یا «All In The Family» و «جفرسون» اعطا شد. جایزه دیگری در همین حوزه و در حوزه برنامه‌های زمان‌بندی‌شده به دان کینگ اهدا شد.

همچنین دیزنی پلاس اولین نشان افتخار خود را دریافت کرد و اپیک جونز هم در حوزه پیام‌های بازرگانی، برنده جایزه‌ای برای «اسکوئراسپیس» شد.

فیلم «۱۹۱۷» به وقوع ماجرایی در میانه جنگ جهانی اول می پردازد؛ اثری درخور توجه که حضور باشکوهی را در فصل جوایز تجربه می‌کند. حال باید دید که جایزه انجمن کارگردانان آمریکا ، چگونه بر سرنوشت «۱۹۱۷» در کسب جایزه اسکار تاثیر می‌گذارد.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil