جرد لتو قاتل زنجیره‌ای می‌شود

گزارش‌های جدید می‌گویند جرد لتو قاتل زنجیره‌ای می‌شود و در فیلم چیزهای کوچک شرکت برادران وارنر حضور خواهد داشت. فیلم سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

در گزارش جدیدی که سایت Variety منتشر کرده، به نظر می‌رسد که جرد لتو قاتل زنجیره‌ای شده است!‌ در این گزارش گفته شده که جرد لتو قاتل زنجیره‌ای فیلم «چیزهای کوچک» (The Little Things) شده است. لتو که جایزه اسکار هم دریافت کرده و در فیلم‌هایی مانند «باشگاه خریداران دالاس»، «جوخه انتحار» و «بلید رانر ۲۰۴۹» حضور داشته، قرار است در پروژه جدید شرکت «برادران وارنر» به ایفای نقش بپردازد.

سایت Variety در حالی گزارش داده که جرد لتو قاتل زنجیره‌ای می‌شود که از دیگر بازیگران فیلم «چیزها کوچک» هم نام برده است. در این فیلم بازیگران دیگر از جمله «دنزل واشینگتن» که در فیلم‌هایی مانند «گانگستر آمریکایی»، «روز تعلیم» و «مالکوم ایکس» بازی کرده هم حضور دارد. «رامی ملک» هم که به تازگی در فیلم «راپسودی بوهمی» بازی کرده بود هم در فیلم «چیزهای کوچک» بازی خواهد کرد.

جرد لتو قاتل زنجیره‌ای می‌شود

در فیلم چیزهای کوچک واشینگتن در نقش افسر پلیسی به نام «دک» قرار می‌گیرد و نقش همکار او را هم ملک بازی می‌کند. این دو نفر به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای هستند که به احتمال زیاد نقش آن را جرد لتو بازی خواهد کرد. کارگردان این فیلم «جان لی هنکاک» خواهد بود که فیلم‌نامه را هم نوشته است. او قبلا فیلم‌هایی مانند «نجات آقای بنکس» و «بنیان‌گذار» را ساخته بود. گفته شده کار ساخت فیلم چیزها کوچک هم از شهریور ماه شروع می‌شود.

جدیدترین فیلم جرد لتو «موربیوس» نام دارد. فیلمی از دنیای ابرقهرمان‌های مارول که توسط سونی ساخته می‌شود. این فیلم هم در بهار سال ۲۰۲۰ راهی سینما خواهد شد. موربیوس یکی از قهرمان‌ها و دشمنان اصلی مرد عنکبوتی هم به حساب می‌آید و شاید در آینده ساخت فیلمی با حضور مرد عنکبوتی و موربیوس باشیم. فیلم‌هایی که سونی از دنیای مارول می‌سازد ارتباطی با «فاز چهارم فیلم‌های مارول» ندارد و روند خود را دنبال می‌کنند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil