جزییات جدیدی درباره «مقصد نهایی ۶»

«مقصد نهایی»، این ماه بیست‌ساله می‌شود و تهیه‌کننده آن در مصاحبه‌ای از جزییات فیلم جدید این مجموعه می‌گوید.

«مقصد نهایی»، این ماه بیست‌ساله می‌شود و عمرش از بسیاری از شخصیت‌هایی که در این مجموعه فیلم‌های دلهره‌آور و خونبار به طرزی نمایشی کشته شدند، رسماً بیشتر می‌شود. درحالیکه از سال ۲۰۱۱ و «مقصد نهایی ۵» به بعد قسمت جدیدی ساخته نشده است، سال گذشته اعلام شد که پاتریک ملتون و مارکوس دانستن، نویسنده‌های مجموعه «کولکتور»، «اره ۴، ۵ و ۶» و «اره سه‌بعدی (اره ۷)» مشغول نوشتن «مقصد نهایی ۶» هستند. کرگ پری (تهیه‌کننده «مقصد نهایی») در مصاحبه‌ای با Digital Spy در مورد فیلم بعدی، چیزهایی را روشن کرد و نکاتی را درمورد جزئیات داستان و بخش‌های بالقوه دکور صحنه گفت. با فیلیمو شات همراه باشید.


پری گفت: «ما در حال بازی کردن با داستان‌هایی هستیم که در دنیای اقدامات اولیه اتفاق می‌افتند؛ مانند متخصصان اورژانس پزشکی، آتش‌نشان‌ها و پلیس. این آدم‌ها هرروز در صف اول با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند و تصمیماتی می‌گیرند که می‌تواند منجر به زنده ماندن یا مرگ آدم‌ها شود… ما فکر می‌کنیم که این دنیا ممکن است گریز جذابی به درون فیلم «مقصد نهایی» باشد و همچنین جایی باشد که بتواند بخش‌های منحصربه‌فردی از دکور را به شکلی بسیار باورپذیر خلق کند.»

در صورتی که در جریان نیستید، بخش طراحی صحنه نقشی حیاتی در مجموعه فیلم‌های «مقصد نهایی» دارد و زنجیره‌های عجیب‌وغریبی از اتفاقات، به‌گونه‌ای ماوراء الطبیعی و تصاعدی منجر به اتفاق‌هایی کشنده، دیوانه‌وار و تعجب‌آور می‌شوند. شیوه هوشمندانه‌ای است و من می‌توانم تصور کنم که دور هم نشستن و برای هر سکانس ایده‌ها را روی هم ریختن بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. پری در مورد چیزهایی که ممکن است در «مقصد نهایی ۶» ببینیم به شوخی گفت: «فکر نمی‌کنم بعد از آن هیچکس بتواند به درهای گردان به چشم قبل نگاه کند.»
Digital Spy با جفری ریدیک، خالق مجموعه هم صحبت کرد، که در مورد پروژه و حضور مستمر پری در فیلم‌ها اشتیاق بسیاری از خود نشان می‌داد. او گفت: «کرگ، استاد خلق وقایع و طراحی صحنه‌های دیوانه‌کننده است. او چند تا از وقایعی که در فیلم رخ می‌دهد را برایم تعریف کرده است و فیلم بسیار سرگرم‌کننده‌ای خواهد شد.»

روز پخش «مقصد نهایی ۶» هنوز مشخص نشده و بعید است تا زمانی که تولیدکننده‌های بزرگ فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا پروژه‌ها را معوق می‌کنند، خبر جدیدی به‌دستمان برسد. اما من تا روزی که بتوانم کشته شدن محتمل کسی را توسط درهای گردان ببینم بی‌صبرانه منتظر خواهم ماند.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 نظر
  1. علی می‌نویسد

    من بی صبرانه منتظر مقصد نهایی ۶ هستم خیلی علاقه به اینجور فیلم ها دارم و انشالله در سال ۲۰۲۱ اعلام به پخش این فیلم کنند

  2. MEHDI می‌نویسد

    اتفاقا آنابل ۳ خیلی هم خوووب بود

  3. jesus83 می‌نویسد

    وای مقصد نهایی ۶ بیاد چی میشه بعد این همه انتظار امیدورام به قول دوستمون مثل آنابل ۳ چرت نباشه .
    ولی ای کاش این دفه حدقا یکی زنده بمونه.

  4. آنتی ویروس می‌نویسد

    جدیدا نسخه های جدید فیلم ها خیلی ضعیف ساخه میشوند جوری که ارزش یک بار دیدن هم ندارند مثل آنابل ۳ .امیدوارم بعد از این همه انتظار مقصد نهایی ۶ ما رو ناامید نکنه

    1. سعید می‌نویسد

      انابل ۳ کجاش چرت بود خیلیم عالی بود از ۱ و ۲ بهتر بود

fosil