جسیکا چستین و ان هتوی در فیلم «Mother’s Instinct» همبازی می‌شوند

جسیکا چستین و ان هتوی برای بازی در فیلم روانشناختی-هیجانی جدیدی به نام «Mothers’ Instinct» به هم ملحق شده‌اند.

جسیکا چستین و ان هتوی بازیگرانی هستند که فیلم‌های بسیار خوبی بازی کرده‌اند. حال این دو ستاره برای بازی در تریلر روانشناختی جدیدی به نام «Mother’s Instinct» به هم ملحق شده‌اند.

الیویه ماسه-دپس کارگردان این اثر است و این فیلم نسخه‌ بازسازی‌شده‌ فیلمی به نام «دوئل‌ها» (با عنوان اصلی «Duelles») است که در سال ۲۰۱۸ دست به ساخت آن زده بود. جسیکا چستین و ان هتوی نقش دو دوست و همسایه را بازی می‌کنند؛ سبک زندگی آن‌ها بسیار ایده‌آل است، در خانه‌هایی تمیز و مرتب زندگی می‌کنند، همسرانی موفق دارند و پسرانشان هم‌سن هستند. داستان در دهه‌ ۶۰ میلادی اتفاق می‌افتد؛ حادثه‌ای ناگهانی و تراژیک زندگی آرام آن‌ها را بر هم می‌زند، شک و بدبینی دست به دست هم می‌دهند تا رابطه‌ صمیمی و خواهرانه‌ آن‌ها به‌هم بخورد. سارا کنراد فیلم‌نامه را با اقتباسی از رمان باربارا آبل می‌نویسد.

ماسه-دپس درباره این پروژه می‌گوید:«برای به تصویر کشیدن پیچیدگی‌ها و جزییات این دو نقش، مهارت بازیگرانی چون جسیکا و ان لازم بود. رابطه‌ بین مادر و پسر، یکی از قدرتمند ترین رابطه‌هاست. وقتی این رابطه قطع می‌شود، اخلاقیات و سلامت عقلی زیر سوال می‌رود. در دهه‌ ۶۰ آمریکا، فضایی که غریزه‌ مادران آمریکایی ایجاد کرده بود فضایی بسیار خطرناک و هولناک بود.»

فیلم «جادوگرها» (با عنوان اصلی «The Witches») با بازی ان هتوی به‌تازگی منتشر شده ‌است و همچنین فیلم هیجانی چستین به نام «۳۵۵» (با عنوان اصلی «The 355») در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶دی) روی پرده‌ سینماها خواهد رفت.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil