جنیفرلوپز و آرمی همر در فیلم «Shotgun Wedding» همبازی می‌شوند

حتی تصور این‌که جنیفر لوپز و آرمی همر در یک فیلم کمدی نقش مقابل یکدیگر را بازی کنند، خنده‌دار است و همبازی شدن آن‌ها در هر فیلمی می‌تواند آن فیلم را به موفقیت برساند.

حتی تصور این‌که جنیفر لوپز و آرمی همر در یک فیلم کمدی نقش مقابل یکدیگر را بازی کنند، خنده‌دار است و همبازی شدن آن‌ها در هر فیلمی می‌تواند آن فیلم را به موفقیت برساند. پس اگر طرفدار این دو ستاره هستید باید بدانید که آن‌ها برای بازی در فیلم «Shotgun Wedding» انتخاب شده‌اند.

جیسون مور، کارگردان فیلم «آواز خوان حرفه‌ای» (با عنوان اصلی «Pitch Perfect»)، کارگردانی این فیلم عهده‌دار شده ‌است. فیلم‌نامه‌ را مارک همر با همراهی لیز مری‌وثر می‌نویسد. مدیر اجرایی تولید، رایان رینولدز خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که رینولدز پیشنهاد ساخت این فیلم را داده‌ است.

داستان درباره‌ دارسی (با بازی جنیفر لوپز) و تام (با بازی آرمی همر) است که خانواده‌ دوست‌داشتنی اما مستبدشان را برای مراسم عروسی دعوت ‌کرده‌اند. آن‌ها هم مثل هر زوج جوانی پیش از عروسی دچار ترس و اضطراب می‌شوند و به فکر کنسل کردن مراسم می‌افتند. اما این ترس و اضطراب آن‌ها نیست که مراسم عروسی خراب می‌کند، بلکه مهمان‌ها در مراسم گروگان گرفته می‌شوند و زندگی همه به خطر می‌افتد…

فیلم «Shotgun Wedding» محصول شرکت لاینزگیت است و مراحل فیلم‌برداری آن از سال آینده آغاز خواهد شد. جدیدترین فیلم‌های همر فیلم «ربکا» (با عنوان اصلی «Rebecca») محصول نتفلیکس و فیلم «مردن روی نیل» (با عنوان اصلی «Death On The Nile») هستند. فیلم «مردن روی نیل» ماه دسامبر امسال اکران خواهد شد. فیلم جدید لوپز با عنوان «باهام ازدواج کن» (با عنوان اصلی «Marry Me») در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) توسط کمپانی یونیورسال منتشر خواهد شد.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil