جیمز گان از کشتن ابرقهرمانان در فیلم «جوخه انتحار» می‌گوید

«جوخه انتحار» به کارگردانی جیمز گان فیلم جدید ابرقهرمانی برادران وارنر است؛ گان می‌گوید که هر پایانی برای این فیلم ممکن است و او می‌خواهد تمام شخصیت‌ها را در کنار هم به چالش بکشد.

«جوخه انتحار» (با عنوان اصلی «The Suicide Squad») به کارگردانی جیمز گان ، فیلم جدید ابرقهرمانی شرکت برادران وارنر است. فیلمی مشابه همین عنوان در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دیوید آیر ساخته ‌شده بود، اما جیمز گان پایانی متفاوت برای فیلمش درنظر گرفته ‌است؛ پایانی که در آن گروه اشرار مجبور به انجام ماموریتی می‌شوند که مرگ آن‌ها را رقم می‌زند. جیمز گان هنوز اعلام نکرده ‌است که آیا این فیلم دنباله‌ فیلم قبلی است یا نسخه‌ بازسازی‌شده‌ آن؟

وقتی از کارگردان فیلم جدید درباره رابطه‌ بین دو نسخه پرسیده ‌شد، گفت با تمام احترامی که برای دیوید آیر و اثرش قائل است، فیلم او کاملا متفاوت از نسخه‌ قبلی خواهد بود. او اضافه‌ کرد:

«این فیلم هیچ وابستگی‌ای به ورژن قبلی ندارد… فکر نمی‌کنم این دو فیلم با هم در تضاد باشند؛ البته تفاوت‌های کوچکی دارند… هنوز نمی‌دانم..»

این‌طور‌که به‌نظر می‌رسد گان قصد ندارد فیلمش را درگیر داستان قبلی کند و البته کسی او را سرزنش نخواهد کرد؛ چراکه «جوخه انتحار» به کارگردانی دیوید آیر فیلم درجه‌یکی نبود. البته گان تمام مجموعه‌ فیلم را بد نمی‌داند و معتقد است آیر بازیگران خوبی را انتخاب کرده. او گفت:

«ببینید، دیوید آیر برای ساخت این فیلم زحمت‌های زیادی کشید و می‌دانم نتیجه چیزی نشد که انتظارش را داشت. اما فیلم فوق‌العاده‌ای ساخت و این هم به خاطر بازیگرهای خوبی بود که با او کار کردند. دیوید خیلی سخت با بازیگرها کار کرد تا بتوانند نقششان را عمیق و شجاعانه بازی کنند. دیوید باید برای این زحمات تشویق شود و البته من هم از بازیگران خوبی در فیلمم استفاده کرده‌ام.»

گان قصد دارد مخاطبان را آگاه کند که هر پایانی برای فیلم جدید «جوخه انتحار» ممکن است. همان‌طور که از اسم فیلم پیداست، او می‌خواهد تمام شخصیت‌ها را در کنار هم به چالش بکشد. زندگی ابرقهرمانان در این فیلم در خطر است؛ چراکه ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

گان گفت:

«قهرمانان یکدیگر را به جنگ و قتل تهدید نمی‌کنند بلکه واقعا وارد جنگ می‌شوند و یکدیگر را می‌کشند. واقعا نمی‌شود حدس زد چه کسی از این جنگ زنده بیرون می‌آید و چه کسی کشته می‌شود. دی‌سی به من اختیار کامل داده است تا هر کاراکتری را که خواستم، بکشم.»

تاریخ اکران «جوخه انتحار» جیمز گان ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵مرداد۱۴۰۰) اعلام شده است. به نظر شما فیلم جدید از فیلم دیوید آیر موفق‌تر خواهد بود؟

جیمز گان و فیلمبرداری «جوخه انتحار»: «یکی از دوره‌های خیلی خیلی سخت زندگی من بود.»


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil