جودی کومر در دنباله‌ فیلم مکس دیوانه : جاده خشم

جودی کومر در دنباله‌ فیلم مکس دیوانه : جاده خشم حضور خواهد داشت این فیلم به کارگردانی جرج میلر ساخته می‌شود و کمپانی برادران وارنر آن را پخش می‌کند.

مذاکره با جودی کومر برای ایفای نقش در دنباله فیلم «مکس دیوانه : جاده خشم» در جریان است. پیش‌ازاین، قرار بود قسمت جدیدی برای فیلم «مکس دیوانه : جاده خشم» ساخته شود اما متاسفانه مدت زیادی از صحبت‌های اولیه برای ساخت آن می‌گذرد و تا همین چند روز اخیر، حرفی از فرایند تولیدش نبود. هرچند عنوان فیلم هنوز مشخص نیست اما اخیرا خبرهایی حاکی از روند پیشرفت پروژه منتشر شده است. به گفته جورج میلر، این دنباله با تمرکز بیشتر بر روی شخصیت فیوروسا، پرانرژی‌تر و با صحنه‌های اکشن بیشتری ساخته خواهد شد.

طبق گزارش‌های اخیر، شارلیز ترون که پیش‌تر نقش فیوروسا را در «مکس دیوانه : جاده خشم» بازی کرده بود، قطعاً برای ایفای نقش این شخصیت در قسمت جدید حضور نخواهد داشت؛ چرا که زمان‌بندی روایت فیلم این‌طور ایجاب می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جودی کومر برای ایفای نقش فیوروسا در دنباله فیلم «مکس دیوانه : جاده خشم» با سازندگان فیلم مذاکره کرده و انتخاب شده است. کومر، مثل ترون، احتمالاً اولین بازیگری نیست که برای ایفای نقش راننده کامیونی یکدست و کمی هم لجوج با موهای از ته تراشیده شده به ذهن شما می‌رسد. البته باید گفت که کومر، باز هم مثل ترون، یکی از بهترین بازیگرهای دنیای هالیوود است و به‌احتمال بسیار زیاد فیوروسای جذاب و خیره‌کننده‌ای را به ما نشان خواهد داد.
جودی کومر بیشتر برای ایفای نقش در سریال محبوب شبکه بی‌بی‌سی، «کشتن ایو»، شناخته شده است. این بازیگر، ده‌ها بار برای ایفای نقش‌های متفاوت نامزد دریافت جایزه‌های مختلف از جشنواره‌ها شده است و جایزه بهترین بازیگر زن امی را در سال گذشته برای یکی از نقش‌هایش به خانه برد. با توجه به نقش او در فیلم هیجان‌انگیز رایان رینولدز، «مرد آزاد» و فیلم پیشرو و جذاب ریدلی اسکات، «آخرین دوئل» (فیلمی با حضور ستارگان بزرگی چون مت دیمون، آدام درایور و بن افلک)، انتظار می‌رود که از این پس او را بیشتر بر روی پرده‌های بزرگ سینما ببینید.

قطعاً کومر تنها گزینه‌ای نیست که برای ایفای نقش فیوروسا موردبحث قرار گرفته است. طبق گزارش‌های منتشر شده در ماه مارس گذشته، میلر با آنیا تیلور-جوی برای ایفای این نقش گفتگو کرده بود. درنتیجه، حتی اگر حالا کومر به نظر بهترین انتخاب برای این نقش می‌رسد، باید توجه داشت که جورج میلر برای پیدا کردن بازیگری مناسب و محبوب برای نقش فیوروسا (که پیشتر ترون با جادوی خود آن را به‌یادماندنی کرده بود) بسیار تلاش کرده است.
با این که همه‌ ما انتظار داریم اسپین‌آف جدید به‌زودی تولید و ساخته شود، اما این فیلم حداقل در یک سال آینده آماده پخش و اکران نخواهد بود. درواقع، قبل از اینکه میلر کار بر روی این پروژه را آغاز کند قرار بود فیلم رمانتیک دیگری با نام «Three Thousands Years of Longing» را کارگردانی کند؛ فیلمی که ستارگانی چون ادریس البا و تیلدا سوینتن در آن حضور دارند. فیلمبرداری و کار بر روی این پروژه تا زمان پشت سر گذاشتن دوران پاندمی ویروس کرونا امکان‌پذیر نخواهد بود.
به‌هرحال، جای خوشحالی است که پس از چندین سال تماشای تکراری فیلم «مکس دیوانه : جاده خشم»، با فاصله‌ یکی دو سال فیلم جدیدی از جرج میلر با همان ژانر و موضوع را خواهیم دید.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil