جی جی آبرامز با «لیگ عدالت تاریک» به HBO Max می‌آید

سریال‌های جدید جی‌جی آبرامز از اچ بی‌او مکس پخش خواهند شد؛ برای اطلاع از جزییات آن‌ها (به‌خصوص «لیگ عدالت تاریک») با فیلیمو شات همراه باشید.

شبکه اچ‌بی‌او یکبار دیگر از نعمت زیرکی جی.جی. آبرامز در تهیه فیلم و سریال بهره‌مند شد. این شبکه نه‌تنها حمایت کمپانی فیلمسازی بد روبات (به مالکیت جی.جی. آبرامز) را در ساخت سریال «وست ورلد» دارد بلکه از ماه آینده، سه سریال تازه از او را در برنامه پخش پلتفرم پخش آنلاین جدیدش (اچ‌بی‌او مکس به حمایت کمپانی برادران وارنر) خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر درباره سریال‌های جدید جی جی آبرامز (به‌خصوص «لیگ عدالت تاریک») با فیلیمو شات همراه باشید.


اولین سریال با عنوان «لیگ عدالت تاریک»، که اتفاقاً توجهات بسیاری را هم به سمت خود جلب کرده، بالاخره قرار است طرف تاریک‌تر و ترسناک‌تر مخلوقات فراطبیعی جهان دی سی (دی سی کامیکس، ناشر اکثر کتاب‌های کامیک مشهور است) را به ما نشان بدهد. ساخت این سریال، در ابتدا به‌عنوان برنامه‌ای با پتانسیل زیاد در جلب مخاطب، صرفاً به‌عنوان یک طرح ساده به همت گی‌یرمو دل تورو ارائه شد، ولی لازم بود به جزئیات آن بیشتر پرداخته شود.


اقتباس درو گادرد از رمان مصور سابرینا



به نظر می‌رسد آبرامز هنوز در خلسه داستان‌های استیون کینگ در سریال «کسل راک» غرق است و بنا دارد سریال جدیدش، «overlook»، را نیز با اقتباسی از فیلم مشهور«درخشش» بسازد که بر اساس داستانی از استیون کینگ ساخته شده بود. به نظر می‌رسد دو نویسنده خلاق سریال « کسل راک»، داستین تامسون و اسکات براون بتوانند در سریال جدید برجسته‌تر عمل کنند.


لیگ عدالت بسان خدایان یونانی



و درنهایت، «Duster»، سریال بدیعی است که به‌واسطه‌ حضور نویسندگان درخشانش، برای دیگر سریال‌های در حال پخش، رجز می‌خواند. آبرامز با همراهی نویسنده برجسته سریال «مردگان متحرک»، لاتویا مورگان، نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته است. این سریال، در جنوب غربی آمریکا در دهه هفتاد اتفاق می‌افتد و درباره زندگی راننده‌ای است که برای یک باند تبهکار کار می‌کند. این باند کم‌کم از ترسناک بودن معمول این صنف به سمت وحشی‌گری و جنون در جنایت پیش می‌رود.
فقط ۱۴ روز، کمی بیشتر یا کمتر، به پخش سریال های جدید جی جی آبرامز در اچ‌بی‌او مکس مانده است و به نظر می‌رسد او درزمینه تعداد برنامه‌های در حال پخش به دنبال رقابت با تهیه‌کننده مشهور، گرگ برلانتی است.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil