پنه لوپه کروز و آنتونیو باندراس در «رقابت رسمی» روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند

حضور آنتونیو باندراس و پنه لوپه کروز ، در فیلم جدید استودیو مدیاپرو با نام «رقابت رسمی» تایید شده است.

حضور آنتونیو باندراس و پنه لوپه کروز دو چهره سرشناس سینمای اسپانیا، در فیلم جدید استودیو مدیاپرو با نام «رقابت رسمی» یا «Official Competition» تایید شده است و آن‌ها در مقابل هم به ایفای نقش خواهند پرداخت. دو فیلمساز آرژانتینی به نام‌های ماریانو کوهن و گاستون دوپرات کارگردانی این فیلم را برعهده دارند و پیش از این نیز فیلم‌های «شهروند ممتاز» و «مرد همسایه» را کارگردانی کرده‌اند. پس از دو فیلم سینمایی بلند «شاهکار من» و «چهار در چهار» از این دو کارگردان، «رقابت رسمی» سومین اثر مشترک استودیو مدیا پرو، دوپرات و کوهن خواهد بود.

آنتونیو باندراس و پنه لوپه کروز اخیرا در فیلم «درد و افتخار» به کارگردانی پدرو آلمودوار از بازیگران نقش اصلی بوده‌اند اما به‌طور هم‌زمان و با هم در یک صحنه ظاهر نشده‌اند و آخرین حضور آنها در یک صحنه به فیلم «من بسیار هیجان‌زده‌ام» محصول سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد. باندراس با بازی در فیلم «درد و افتخار»، جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن را دریافت کرد و تا کسب جایزه آکادمی اسپانیایی گویا پیش رفت و هم‌اکنون نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار است.

حضور آنتونیو باندراس در «رقابت رسمی»، برگ برنده این فیلم خواهد بود؛ کوهن و دوپرات در این فیلم یکی از مشهورترین بازیگران نقش اول مرد را به‌کار گرفته‌اند که برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره ونیز (برای فیلم «شهروند ممتاز») و برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره سن سباستین (برای فیلم «لانه خالی» به کارگردانی دنیل بورمن) است.
از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به بازیگر کارآزموده، جوز لوئیز گومز (برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن برای نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌اش در فیلم «پاسکوآل دوآرته»)، کارلوس هیپولیتو (ستاره فیلم «سازمان زمان»)، ایرنه اسکولار (بازیگر نقش اصلی فیلم « به من بگو کی هستم»)و به همین ترتیب کولدو اولاباری، ناگور آرامبورو، پیلار کاسترو و ژوان گرندینتی را نام برد.

شعبه مادرید استودیو مدیا پرو در ماه مارس سال گذشته تاسیس شد و برنامه آن شامل فهرستی از ۳۴ عنوان فیلمنامه بود که پروژه‌های اچ‌بی‌او، کانال پلاس و اسکای ایتالیا، دیزنی، دایرکتیوی آمریکای لاتین و ویاکوم اینتل را دربرمی گرفت. همکاری با استودیوهایی مانند استودیوهای ترنر آمریکای لاتین، وایس و آمازون پرایم هم در برنامه استودیو مدیا پرو قرار داشت.
زمانی که ورایتی برای اولین بار خبر از تاسیس این استودیو داد، مدیا پرو مشغول نگارش و ساخت ۲۰۰ عنوان داستانی تخیلی در قالب سریال و فیلم‌های سینمایی بود. مطرح‌ترین فیلم سینمایی این استودیو تاکنون، فیلم وودی آلن با عنوان «جشنواره ریفکین» بوده است که جینا گرشان و کریستوف والتس از بازیگران اصلی آن بوده‌اند.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil