آیا مارک رافلو را در سریال «هالک دخت» خواهیم دید؟

مارک رافلو می‌گوید که بعید نیست در سریال «هالک دخت» حضور داشته باشد و همچنین از احتمال حضورش در فیلم مجزایی برای «هالک» صحبت می‌کند.

مارک رافلو می‌گوید که بعید نیست در سریال «هالک دخت» حضور داشته باشد و همچنین از احتمال حضورش در فیلم مجزایی برای «هالک» صحبت می‌کند. با فیلیمو شات همراه باشید.


با این که بروس بنر به‌عنوان نقشی کلیدی در تیم انتقام‌جویان حضور دارد اما هیچ‌وقت آن‌طور که باید به شخصیت او پرداخته نشده است. با توجه به بازی مارک رافلو و نمایش تصویری متفاوت از شخصیت هالک، می‌توان امید داشت که فیلم جداگانه‌ای برای او و با بازی مارک رافلو ساخته شود؛ اگرچه هنوز هیچ خبری رسماً منتشر نشده است.
در بخشی از مصاحبه‌های گسترده مجله ورایتی در باب فیلم‌های های جدید، مارک رافلو ناخواسته اشاراتی به طرح ابتدایی فیلم جدید «هالک» می‌کند.

او توضیح می‌دهد: «پیشنهاداتی وجود دارد که فکر می‌کنم می‌تواند برای مخاطبین جهان سینمایی مارول هیجان انگیز باشد. ما هیچ وقت زندگی هالک را ندیده‌ایم. به نظر من در فیلم‌های «انتقام‌جویان»، او شبیه شخصیت‌های روزنکرانتز و گیلدنسترن است.»


پایان پرسونا؛ درگذشت بیبی آندرشون در سن ۸۳ سالگی



اینکه تمام پرسشهای ما درباره هالک در فیلم جداگانه‌ای پاسخ داده شود، بسیار جذاب است. درنهایت، رافلو اضافه می‌کند که هیچ چیز هنوز رسمی نیست و این‌ها صرفاً نظرات شخصی خودش هستند.
البته شایان ذکر است که معمولاً تلاش‌ها برای ساخت فیلم جدید «هالک»، توسط یونیورسال استودیوز که هنوز حق مالکیت تک فیلم بروس بنر را دارد، ناکام می‌ماند؛ این کمپانی، فیلم «هالک شگفت انگیز» را در سال ۲۰۰۸ پخش کرده است. به نظر بعید می‌رسد که کمپانی یونیورسال استودیوز به دنبال همکاری با دنیای سینمایی مارول باشد.
علاوه بر این، مارک رافلو درباره حضور هالک در سریال «هالک دخت» هم صحبت‌هایی کرده است. سریال «هالک‌دخت»، توسط دیزنی پلاس پخش می‌شود و در باره جنیفر والترز دختر عموی بروس بنر است. از همین رو، ما هنوز امید داریم که حتی اگر هالک را در فیلم جدیدی نبینیم، در سریال «هالک دخت» این مرد بزرگ سبزرنگ را تماشا کنیم.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil